Jihadinmymind Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg er ute etter så mange morsome cs klipp så mulig. Jeg snakker om folk som klikker etter å ha blitt skutt med awp, cheating osv. Hvis noen har linker til sider eller filmer hadde det vært knall! Jeg vil helst laste dem ned, istedet for å se dem på nettet. Takker for alle svar!
brillan Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Det er sånn Plomma er når jeg eier han. Å herrjegud da ikkje bli offtopic da!!11
cheeplix Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Denne er så lol Så lol, men også så fake.. Gjetter eller? Vet ikke jeg asså.
Bluebeans Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Denne er så lol Så lol, men også så fake.. Gjetter eller? Vet ikke jeg asså. Hva slags kjøtthuer er det som blir så sure av å spille cs? MÅ være fake!
cheeplix Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Denne er så lol Så lol, men også så fake.. Gjetter eller? Vet ikke jeg asså. Hva slags kjøtthuer er det som blir så sure av å spille cs? MÅ være fake! Han har sikkert blitt eid i en time, så blir han awm'a idet han runder hjørnet. Sikkert dråpa som får begeret til å renne over. Han er svensk, må jo telle for noe
Lonely Wolf Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Denne er så lol LOL!!!!! Jeg vet jo kem det er :!: Edit; Det er ekte. For jeg tok det opp Jeg stilte meg bak..Og pluttselig så ble han bare....FORBANNA Endret 29. august 2004 av Lonely Wolf
-Teddy- Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Bare starter med autosniper jeg, hvis jeg blir forbanna.....
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Det er sånn Plomma er når jeg eier han. Å herrjegud da ikkje bli offtopic da!!11 Hvem har du tatt nissen fra? Jeg har ikke tatt den fra deg. Og det er jeg som bruker å ha den...
Jihadinmymind Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Dere har ødelagt posten min ffs! Hvor off-topic går det ann å bli. Svar meg på det...
-Teddy- Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 kan komme ganske mye lenger ut på viddene enn det her da, det har jeg erfart fra andre forum.... Forresten, hvilken dag er julaften på i år?
mms21 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Nesten som å se på meg, bare at jeg tar tastaturet og ikke skjermen
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Dere har ødelagt posten min ffs! Hvor off-topic går det ann å bli. Svar meg på det... Søk på Google FFS! funny cs clip
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Det finnes en veldig kort film på ca 5sek, som er omtrent slik: Noen folk spiller sammen i Clan war på en cs compo elns... De spiller på mappet de_nuke.. Den ene personen har AWM... Det er her morro'a begynner! Fyren med AWM hopper fra et platå, ned på bakken, og mens han hopper avfyrer han AWM'en sin, og kula treffer MIDT i fleisen på lag kameraten som ikke en gang er i siktet hans! folk som er erfaren med cs, vet jo at hvis man løper rundt med AWM, så treffer man helt andre plasser enn man sikter! Men dette var så sinnsykt gøy, siden han traff en lag-kamerat med HS, når han ikke en gang prøvde å treffe han, og lag-kameraten var helt på enden av skjermen! :!:
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Cs er realistisk. Det er "umulig" å treffe (no man sikter på) hvis man hopper ned mens man skyter. Eller mens man springer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå