Gå til innhold

Half-Life 2 gold på mandag?


Anbefalte innlegg

Etter det jeg har hørt, så skjedde det slik:

 

Av en eller annen grunn kunne folk se php kildekoden på hl2fallout.com, isteden for en error eller noe slikt. De fleste har database-login i php kildekoden, deriblant hl2fallout.com. Dette passordet ble brukt til å logge seg inn i databasen, og endre passordet til kontoen "Gabe Newell".

 

Sannsynligvis ble passordet endret til "gaben", noe som en annen har utnyttet senere. ("Maybe he shouldn't have used 'gaben' for his passord")

 

Personen som kom seg inn i databasen holder sannsynligvis på å decryptere det virkelige passorde til Gabe akkurat nå :(

Endret av kim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når og hvor kan man få tak i DVD versjonen ? CD`er hører til steinalderen!

Tull, *BÅDE* CD og DVD tilhører steinalderen. Skal du klage over gamle ting, last ned spillet fra Steam som resten av oss up-to-date-folk ;)

Jeg er meget up to date, men jeg har ikke ADSL (bor på bygda, for langt fra sentral til meg for DSL linje)

 

Så det blir vel den vanlige steinalder metoden igjen, kjøpe, vente, installere fra DVD/CD :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er det jeg leser? Først er jeg i ekstase, men så får jeg vite at det er en fake?

 

Hva skjer egentlig? Vet noen som helst? Utenom Valve, da...

Bare det at Gabe klarte å bruke "gaben" som forumpassord. Klart det ikke var noe problem å gjette passordet, å deretter gi ut en beskjed om at spillet går gold på mandag.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, og jeg regner med at en eller annen har, i løpet av denne diskusjonen kommet med bevis om at HL2 IKKE går gull på mandag osv osv...

 

Så, da lurer jeg på, kan dere ramse opp de viktigste tingene med i denne diskusjonen?

Går HL2 gull på mandag, eller ikke? (tror selv på siste alternativ)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
[iC' date=28/08/2004 : 19:03] Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, og jeg regner med at en eller annen har, i løpet av denne diskusjonen kommet med bevis om at HL2 IKKE går gull på mandag osv osv...

 

Så, da lurer jeg på, kan dere ramse opp de viktigste tingene med i denne diskusjonen?

Går HL2 gull på mandag, eller ikke? (tror selv på siste alternativ)

nei

Lenke til kommentar
[iC' date=28/08/2004 : 20:03] Så, da lurer jeg på, kan dere ramse opp de viktigste tingene med i denne diskusjonen?

Går HL2 gull på mandag, eller ikke? (tror selv på siste alternativ)

Kontoen ble hacket og fyren som sa det har ingen anelse når det kommer ut, sannsynligvis. Om det kommer på mandag vet vi ikke, men det er iallefall ikke fordi vi hørte det fra Gabe Newell på HL2fallout.com ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hahahaha, I see gabe is paranoid about security.

 

I bet the whole HL2 leak started like this:

 

-Gabe receives an email.

-Title says "Free Twinkies"

-Subject: Double click on Free_Twinkies.exe and you will be shown how to get FREE TWINKIES!!!

 

må innrømme at den var heller morsom :D

Lenke til kommentar
Leste en plass at det skulle komme på 3 cder, 1.7 GB :)

I så tilfelle vil nok ikke HL2 komme i DVD utgave...

 

Som oftest vil kun utviklerne legge ut spill på DVD, når de kan spare penger på det, altså når det er veldig mange CD'er (slik som UT2k4= 6CD'er= 1DVD)

 

EDIT: Så, Gabe sin konto på det forumet hadde passord: Gaben?

LOL! Hvem ville være dumme nok til å tro at Gabe var så dum?!

Men så ramler vi tilbake til det faktum at Gabe HADDE et slikt passord, og at han da ER dum!...Eller? :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

jeg ler vertfall :lol:

 

Vil nå si at dette var et genialt påfunn/hoax :p

 

EDIT:

MeTa][iC: grunnen til at ut2004 kom på DVD var at vi som ikke fikk DVD-versonen(som seff det bare ble laga et fåtall av) skulle bli forbanna :angry: Hadde værtfall ikke noe med kostnader å gjøre.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...