Gå til innhold

Halfe-Life 2 Pre-loading


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HERRE MILDE!!!!

 

satt å trykte på "Start Pre-loading Now" knappen et par gonga mens ej dreiv å sjekka nyhete. So uten at ej visste om de, hadde de visst nok starta. De gjekk knirkefritt, nesten!..

 

Når de va komt til 70,1% so trur ikkje du at driten klikka???!!!! :mad:

 

 

 

utruli irriterande, no fe ej berre dinna irriterande "servers is busy" mld..!

 

 

**********************

 

WOHOHOOHOH!

no starta de igjen ;)

 

! :D :D :D:w00t:

Endret av Rzz
Lenke til kommentar

pluss at de vil komme warez-gruppene i forkjøp, ved å slippe hl2 over steam med en eneste gang hl2 går gold, så tror jeg man får solgt hakket flere kopier enn om de venter til hl2 havner i butikken.

 

går gold - legges ut på steam med en gang =

flere kjøper nok spillet, etterspørselen er såpass stor at de fleste vil nok hoppe på muligheten til å få ned spillet med en gang.

de får i tillegg solgt flere kopier over steam, noe de kanskje har behov for ? de vil jo vise at dette er fremtiden.

da blir jo bare spillet tilgjenglig tidligere for de som driver og cracker... så da vil d jo være cracket max et par dager etter gold. Og enda lenger før releas i butikkene... så dette har og sine bakdeler.

Lenke til kommentar
Men til alle oss som pre-loader HL2. Er det ikke bedre å gå i butikken å betale for spillet slik at man får cden, enn å betale for nedlastede filer?

 

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil gjøre enda....

For det første er det mange av oss som har hl2 kort.

For det andre tror jeg ikke det er mange som gidder og venta 5-7 uker lengre før deet kommer til Norge i butikken

Lenke til kommentar
åssen får jeg preloada HL ???????????????????????? gjennom steam? jeg har cz og hl nøkkel registrert.. Holder det?

Ja, det holder. Når du er i menyen med spillene, så står HL2 under "Coming Soon". Høyreklikk på HL2 og velg pre-load

men jeg får ik testa det lissom, det er ik en liten beta f.eks?

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen at du skal få testet det. Dersom du er ferdig med pre-loadingen, så har du bare 1BG av selve spillet. Denne GB er kryptert, så du får ingenting ut av den enda. Når spillet går gold, så kan du laste ned resten av det, og da kan du begynne å bryke filene du har lastet ned dersom du aktiverer spillet. Spillet aktiveres ved å kjøpe det over steam når det er mulig.

Lenke til kommentar
Slik at man slipper å laste ned allt på en gang. Dersom alle skulle gjøre det, ville steam serverene vere overbelastet en flere uker etter spillet kommer. Da er det bedre å ha fått unnagjort deler av det...

Mye enklere og flottere å kjøpe spillet med cover når det kommer ut i butikkene eller selges på nettet.. MYE FLOTTERE DA GITT.. Skjønner ik hvorfor alle skal ha spillet i steam? Steam er bare fuck..

Lenke til kommentar
Slik at man slipper å laste ned allt på en gang. Dersom alle skulle gjøre det, ville steam serverene vere overbelastet en flere uker etter spillet kommer. Da er det bedre å ha fått unnagjort deler av det...

Mye enklere og flottere å kjøpe spillet med cover når det kommer ut i butikkene eller selges på nettet.. MYE FLOTTERE DA GITT.. Skjønner ik hvorfor alle skal ha spillet i steam? Steam er bare fuck..

Enklere å dra i butikken å kjøpe spillet enn å sitte hjemme å laste ned?

Nei, det kan det da ikke være. Enkleste er å sitte hjemme foran pc`n å la spillet komme ned over adsl`n.

 

Er ikke alle som er så opptatt av det coveret. Spør du meg burde flere spill komme over internett, da slipper man disse cd`ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...