Gå til innhold

Lage en mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=27/08/2004 : 19:35]
Takk for tips og positiv tilbakemelding!

 

Jeg skal nå legge mye arbeid i en fengende histore , og annet bakgrunnstoff til en mod! Lage en web side , og se om det er no interesse!

 

:!:

Du kan også prøve å lage en single-player mod! Det er ikke så mange som har laget det (i allefall ikke til HL!) Og hvis modden er god nok,(spesiell, original, fengende, avansert på en god måte, gøy osv ) kan andre følge i dine fotspor, og du vil kanskje bli en "legende"! (det var vel å ta i _litt_ :p )

 

Anyways, jeg kunne tenkt meg en SP mod, hvor man kunne sloss i små slag mellom soldatene og rebellene! Du styrer feks. Gordon, og kjemper sammen med rebellene! Du trenger ikke å styre dem i spillet, bare lag dem slik at de stormer på hele tiden! Så løper du sammen med dem og kjemper til siste slutt!

 

Denne modden vil bli veldig ny-tenkende (i allefall innen cs) og jeg tror den kan slå an! :thumbup:

 

Det var jo en lignende level på wc3, i den bonus kampanjen, (del 3) hvor orkene og menneskene braket sammen i et stort slag mot hverandre, og du skulle ikke styre dem, men bare slosse sammen med dem!

 

Denne modden var jo fansen vill etter! (inkludert meg! :D )

 

Uansett om du velger å prøve en mod lignende den jeg beskrev, eller en helt egen: Lykke til! :thumbup::thumbup::thumbup:

Har han ikke tenkt å i det minste tenke på min idè da? :cry:

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Du har noen gode idèer der MeTa][iC!

 

Men først skal vi fokusere på Multiplayer, vi tar singleplayer etterpå. Og der kan vi ha store-slag, der du er en blandt de mange soldatene som slår tilbake. Source engine har jo veldig smarte motstandere og venner. Dette har vi fått illustrert fra noen videoer fra Half Life2. Dette er noe vi må få utnyttet på singleplayer delen på en eller annen måte.

 

Gleder meg til å få laget denne nye websiden, og få annonsert saken og se hvor mange som har interesse. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...