Gå til innhold

Söldner kom i postkassa mi idag!


Anbefalte innlegg

Postmannen dumpet Söldner hos meg idag. Jeg har lest mye om dette spillet, og ventet med å bestille det pga. bugs o.l. :nei:

 

Kan jeg glede meg til jeg kommer hjem fra jobb å spille dette? :hmm:

 

Jeg har store forventninger til dette spillet pga alle våpnene, kjøretøya, store områder, og at man kan ødelegge ALT! :dribble:

 

Noen som har erfaring med dette spillet? Noen som kan møtes til kamp i helga? :!:

 

Spiller forresten også Joint Operations for tida.. Så jeg er spent på hvordan Söldner blir i forhold til dette...

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Singleplayer er bare å glemme. Det funker rett og slett ikke.

 

Multiplayer kan være kult hvis du har rette attituden. Ellers er det vanskelig å si noe mere om det. Du får nesten bare prøve...

 

Men community'et er nesten dødt. Det var vel kanskje en 100 stk. online sistgang jeg testet det - og det er en stund siden...

 

Jeg hang med lenge - men siste spikeren kom i ett intervju hvor utviklerene innrømmet att det var ADS som skapte de størte problemene med spillet, dvs lag...

Og de sa også noe sånt som att det ikke var mulig å fikse dette. Da skrinla jeg egentlig min Söldner karriere. Spillet går rett og slett ikke smooth nok, desverre.

Endret av storeelg
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt men men. Det er vist ikke mulig å fjerne ADS, da det er en integrert del av motoren. Noen av kartene er veldig store ja...

 

En ting du kan glede deg over med Söldner er att om 30 år så kan du si til dine barnebarn: Jeg hadde første utgave av ett spill med ADS - jeg var der når det skjedde i den spede begynnelsen :)

 

Start opp spillet du og se hva du synes selv. Du vil oppleve mange fine ting med Söldner også. Som når du iaktar en kar som løpet for livet for å unngå ild fra en mitraljøse på en tank. Han spurter mot ett hus, kaster seg gjennom det stengte viduet, glasset flyr...og ett øyeblikk tror du han klarte seg. Dette er selvfølgelig før tanken fyrer løs med kanonen og legger både personen og huset i grus :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg hvertfall til å komme hjem å sette meg i godstolen forran pc'n, teppe rundt meg, en god kopp varm te, slukke lysa og spille Söldner for første gang. :w00t: Jeg har akkurat fått meg "Coop PC", så jeg tror denne vil være kraftig nok til å takkle dette spillet. Har innstallert nyeste Omega driverne, så nå har jeg et 9800 xt kort. :dribble: Så da får det bare bære eller briste. Jeg skal bruke hele helga på dette spillet, og dermed fått gitt det en sjanse. Da burde jeg kunne gi en rettferdig mening om dette spillet. :whistle:

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge forhåpningene dine, men dette spillet er det nok stor enighet om at det kun hører hjemme ett sted: søppelkassa.

Finnes en del andre tråder på dette forumet også hvor folk beskriver sin store skuffelse med dette spillet. Virkelig trist at dette spillet viste seg å være noe slikt skrot da jeg selv også hadde store forhåpninger til dette spillet. :(

Lenke til kommentar
:( Jeg skal offre idag, og hele helga på dette spillet. Så får vi se hvor dette spillet hører hjemme.. Det er i hvertfall ganske stor spredning av meninger om dette spillet, så det er lov å håpe at jeg havner på den positive siden. Er det mange norske folk som spiller dette for tida? Vil ikke spille mot en gjeng "nazister" fra tyskland.. :tease:
Lenke til kommentar
:( Jeg skal offre idag, og hele helga på dette spillet. Så får vi se hvor dette spillet hører hjemme.. Det er i hvertfall ganske stor spredning av meninger om dette spillet, så det er lov å håpe at jeg havner på den positive siden. Er det mange norske folk som spiller dette for tida? Vil ikke spille mot en gjeng "nazister" fra tyskland.. :tease:

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Etter en hel kveld med spilling igår, må jeg bare si at jeg liker dette spillet. Det er gøy! :yes: Det er massevis av våpen og kjøretøy. ADS er rått!! Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på dette spillet. Det er ingen grunn til å klage nå hvertfall. Jeg har innstallert patch 29354. jeg synes dette er like morsomt som battlefield vietnam og joint operations. :w00t::thumbup::w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt men men. Det er vist ikke mulig å fjerne ADS, da det er en integrert del av motoren. Noen av kartene er veldig store ja...

 

En ting du kan glede deg over med Söldner er att om 30 år så kan du si til dine barnebarn: Jeg hadde første utgave av ett spill med ADS - jeg var der når det skjedde i den spede begynnelsen :)

 

Start opp spillet du og se hva du synes selv. Du vil oppleve mange fine ting med Söldner også. Som når du iaktar en kar som løpet for livet for å unngå ild fra en mitraljøse på en tank. Han spurter mot ett hus, kaster seg gjennom det stengte viduet, glasset flyr...og ett øyeblikk tror du han klarte seg. Dette er selvfølgelig før tanken fyrer løs med kanonen og legger både personen og huset i grus :)

Jeg hadde første utgave av ett spill med ADS - jeg var der når det skjedde i den spede begynnelsen :)

 

Nytt ord for meg :w00t: . Hva er ADS?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Söldner 2 er planlagt?  :yes:

Med "totalslakt" av både demo og fullversjonen er det vel ikke så veldig sannsynlig at de vil satse enda mer penger på prosjektet. Noe som i bunn og grunn er litt synd da en 2'er ville kunne ha veldig stort potensiale.

Men kanskje noen andre vet noe?

Lenke til kommentar

Jeg begriper ikke hvorfor dette spillet er slaktet. Det har da mer dybde enn Joint Operations og etter min mening like bra underholdning. Har sett på nett at tyske spill magasin gir dette spillet topp karakter.. Kan vel ikke bare være hjemme publikum som verdsetter dette spillet. Ja, det har vært uferdig tidligere, men dem var jo bare nødt til å sende ut spillet for å få salt til maten. med siste patchen nå så kan jeg ikke se noen alvorlige feil. Det er ikke alle spill selskaper som er like rike og mektige som EA og kan masseprodusere spill(ELENDIGE de fleste ) på kort tid. Da må vi nok regne med å gi de 'fattige' litt hjelp med å være tålmodige.. Hvis Dere skjønner hva jeg mener.. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg vet desverre ikkenoe om demoen er "brukbar", jeg tror ikke det. jeg tror de heller har konsentrert seg om updates til spillet. Du kan trygt gå å kjøpe det. Underholdende er det! Men vær obs på grafikken. Det er det eneste minuset. Det kunne vært mye bedre, men grafikk er ikke alt! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...