Gå til innhold

9800 vs. X800/6800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syntes nå heller det der var BS "nøytral".. Et x800XT/6800Ultra klarer doom3 på Ultra High Q og høye oppløsninger, det er det mange her i forumet som har bevist lenge. x800Xt er jo 2xraskere enn R9800Xt (eller pro :hmm:) Sier litt!!

Har du pengene så..  :love:

Gamer du mye går du for et av de neste generasjons kortene ( NV40 osv.), og bruker du pcen til musikk osv. og ikke gamer fullt så mye går du for f.eks et 9800pro til 1900kr .. ;)

Edit:Eh...  Og du nøytral har 9800pro? Og spiller på Ultra high ? Specs ?

lol..Ser det er delte meninger om spillbar fps jah. :roll:

JEg får da spilt det bra. sånne som deg er plagsomme. 512 mb skjermkortene vil KJøre doom 3 med all eye candy og høy oppløsning. Du må nemlig ha 512 mb for og få den smotheste grafikken aktivert. Å være så eplekjekk er også dumt..!!!! :no::no::no:

Du har en morsom, men ekstremt arrogant og latterlig måte å diskutere på. Den eplekjekk-kommentaren kom vel egentlig ikke fra det rette rasshølet :roll: Dessuten, ^Th0mas^ er en høyt respektert bruker av forumet og vet hva han prater om. Greit at du er uenig med han, men måten du argumenterer på vinner du lite respekt på.

OK!! Det gikk liiittt fort i svingene. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Har ett 6800 ultra selv og er stålende fornøyd. Overgangen ifra gf 4200 ti var enorm.

Men jeg ble litt skuffet over ytelsen i doom 3. har bare 512 mb ram men 512 er på vei i posten. :w00t: . Da blir det nok bedre.

Endret av iron_knuckle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...