Gå til innhold

Siemens S65, er den noe bra?


_ZeTh_

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en ny mobil etter at min M55 for av biltaket i 60km/t :) Og nå ser jeg at tele2 har tilbud på S65 til 899,- noe som jeg synes er svært billig (regnet med at dn ville være tusenvis av kroner dyrere). Men det har enda ikke kommet noen pålitelige tester av denne telefonen og hører mye dårlig om softwaren õg. Så er telefon noe å ta vare på? Har egentlig veldig lyst på dn :love:

 

Til slutt lurer jeg på noe helt annet. Jeg har abonnement hos Sense med bindingstid på M55'en, men hvis jeg skal få S65'en må jeg tegne enda et nytt abonnement hos Tele2. Det er ikke noe problem i seg selv, men jeg vil fortsatt ha det samme nummeret. Går det ann og overføre nummeret selv om jeg har bindingstid igjen for så og bare betale de faste avgiftene på Sense abonnementet?

 

Håper dere forstår problemet mitt her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har abonnement hos Sense med bindingstid på M55'en, men hvis jeg skal få S65'en må jeg tegne enda et nytt abonnement hos Tele2. Det er ikke noe problem i seg selv, men jeg vil fortsatt ha det samme nummeret. Går det ann og overføre nummeret selv om jeg har bindingstid igjen for så og bare betale de faste avgiftene på Sense abonnementet?

Tviler sterkt på at de lar deg overføre nummeret i bindingstiden. Du må nok benytte Sense-abonnementet så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...