Gå til innhold

seagate barracuda 200GB for 100kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20 stk her. :thumbdown:

 

99,99999% sikker på at eg aldri vil se disse diskene.

 

 

 

fra mailen eg fikk:

2. Priser

Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge.

Endret av Thorvald
Lenke til kommentar

Jeg har bestillt ting som var feilpriset på itbutikken for lenge siden. Den gang var det dvd-rw plater, det viste seg at prisen de hadde oppgitt for en 10pack var for 1 plate (og det var ikke innlysende at det ikke var et godt tilbud.) Jævlene sendte meg 3 plater for over 100kr pr stk. Etterpå ble de veldig vrange så jeg brant inne med platene. Nå blir det nok masse hdd returer,.,.

Lenke til kommentar

leste dere ikke kjøpeavtalen?

 

vel her er den:

 

Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S

 

edit: understreke det tydelig nok

Endret av AgUr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...