Nolander Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Har lett en stund etter Gothic 1. Vet noen hvor man kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Det spillet har jeg faktisk aldri sett noe sted . Det eneste stedet tror jeg man kan kjøpe det er hos rpgdot.com. Mener jeg søkte på play.com en gang og ikke fant det. Er det forresten verdt å spille gjennom hvis man elsker G2, eller er grafikken så utdatert at man ikke klarer det? Endret 26. august 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Har leita etter det jeg også men finner det ikke i noen vettuge butikker. Noen som har sett det i en norsk butikk? Ellers må det bare bli RPGdot. Lenke til kommentar
AracniuZ Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Kan dere ikke bare laste ned Gothic da?? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Har lett en stund etter Gothic 1. Vet noen hvor man kan kjøpe det? Jeg mener så bestemt at det ikke er lenge siden jeg så det til kr 149,- hos Ram & Rom på Byporten i Oslo. Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg tror ikke det Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Har lett en stund etter Gothic 1. Vet noen hvor man kan kjøpe det? Jeg mener så bestemt at det ikke er lenge siden jeg så det til kr 149,- hos Ram & Rom på Byporten i Oslo. Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg tror ikke det Flott!! Skal sjekke der imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå