Gå til innhold

128 MB ATi Mobility Radeon 9600 PRO TURBO Grafikk

Holmez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

software overklokking, hvordan skal man lissom miste garanti når de ikke kan se om du har gjort noe galt?

dessuten er sannsynligheten for at du ødelegger noe ekstremt liten, med mindre du er totalt idiot da.. ;)

Skrevet

Jeg hadde dette kortet i min Dell Inspiron 8600, og det funket knall, men ble fryktelig varmt, og måtte byttes ut etter en mnd, garanti selvsagt, selv om det var klokket stygt med. Hadde faktisk endel å gå på, og klarte de fleste spill uten problemer! :)

Skrevet

takk takk for mange fine svar:) har bestilt pcn nå, som har det kortet. 1,6 ghz pentium M med centrino teknologi, 512Mb 333MHz DDR RAM, 128MB ATI® Mobility™ Radeon™ 9600 PRO TURBO, 40 GB HD, 15,4"skjerm (1680x1050). ca 4,5-5 timer batteritid ved bruk til Word og lignende. Dette burde vell være en brukbar pc? :)

Skrevet

Jepp, det ser ut som en veldig brukbar pc! Har nesten samme specs på min 8600. Fungerer supert. Eneste problemet er at dagene går så sakte når man venter på ny pc... :p

Skrevet

Herlig at den er bra;) hehe Dell er ganske bra firma synst jeg, eneste å utsette er leveringstid. å at det tar ca 3 dager før ordrebekreftelsen er motatt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...