Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ikke helt utlært..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som ny og nysgjerrig bruker av forumet, og ikke heelt utlært nerd lurer jeg på to ting: Jeg har en laptop, med en ekstern lagringsenhet på 160gb. Jeg vil gjerne bytte fra XP-home til XP-pro, og lurer på om jeg kan gjøre dette uten å miste alt..

Så en annen ting - jeg har kuttet ut Norton fordi det stjeler jo så helv.. med ressurser, som jeg trenger til andre ting ;) Er det noen som har oppfatning om Zone-Alarm med antivirus? Det er jo lite og lett, og virker bra, men mange påstår at den ikke oppdager mange nok virus? Kan man teste dette?

Takker og bukker for et fint forum :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker selv zonealarm firewall (alene) sammen med avast! antivirus, og kan ikke si annet en at det funker bra! :thumbup:

EDIT: PS. Velkommen til forumet! :yes:

EDIT 2: Når du har en ekstern lagringsplass som du sier, kan du bare legge det du vil ta vare på inn på den, for så å ta det tilbake etter du har formatert.

Endret av MixMaster
Skrevet

For antivirus er det lite eller ingenting som slår NOD32. Tilfeldigvis er det også dette programmet som bruker MINST systemresurser av "de store".

Er vanvittig fornøyd med det self. Bruk det sammen med en hardware/software firewall (alt etter preferanse).

-Stigma

Skrevet
For antivirus er det lite eller ingenting som slår NOD32. Tilfeldigvis er det også dette programmet som bruker MINST systemresurser av "de store".

Er vanvittig fornøyd med det self. Bruk det sammen med en hardware/software firewall (alt etter preferanse).

-Stigma

hvor kan man laste ned dette?? hvor mye koster det i butikk??

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...