FenrisC0de Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 jeg syntes også CMR 4 var dødskult, og digget det selv om jeg følte at kjørefølelsen var litt mangelfull! Poenget er at det er ikke noe nytt i CMR 5 i det hele tatt omtrent, bare små små detaljer som tilsvarer en dårlig svak expansion pack! Thats it! Hva i all verden er det Codemasters har drevet med det siste året?
Janivars Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 jeg syntes også CMR 4 var dødskult, og digget det selv om jeg følte at kjørefølelsen var litt mangelfull! Poenget er at det er ikke noe nytt i CMR 5 i det hele tatt omtrent, bare små små detaljer som tilsvarer en dårlig svak expansion pack! Thats it! Hva i all verden er det Codemasters har drevet med det siste året? På et år kan du egentlig ikke forvente deg mye av en spill produsent.. 1: fordi de bruker samme grafikk motor, blir det få oppdateringer på grafikkfronten 2: de får heller ikke nok til til å forandre spillet nok til at det blir mye forskjellige. Hadde codemaster vært lure hadde de satt seg ned 4-5 år og laget no skikkelig med ny motor og fysikk..
MrVilla Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Da har jeg testet demoen og for å være ærlig så burde dem ha droppet den! For min del så var dette verre en CM4. Riktignok har jeg den (CM4) på PS2, men at det skulle være en slik forskjell hadde jeg ikke ventet meg! Grafikken var jo ikke så verst, men neppe noe å hoppe i taket for. Lyden var elendig.......mildt sagt. Hørtes ut som en gressklipper.....dvs fram til den ble kun støy da..... Ettersom dette er pc versjonen så satser jeg på at det er her tabbene ligger. Kommer til å vente til dem har fått testet PS2 versjonen på gamer.no eller lignende. Det som jeg likte spesielt med denne nye versjonen var karriere modellen, men spillet må da henge sammen. hadde det ikke stått 70% ferdig kode så hadde jeg ikke vurdert det engang.... Endret 2. september 2004 av MrVilla
Goodall Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Noen som har testa den nye demoen? Synes den var UTROLIG mer spillbar enn den forrige Denne gangen bare 2 baner da, UK som i forrige og en annen bane i Germany, sverige var borte nå + at man kunne stille på det meste i options, t.o.m skrive navnet sitt. Men det er vel naturlig da dette var en multi player demo, her kan man spille på nett eller lan synes dette ikke ser så dårlig ut jeg
Bluebeans Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Syntes den var meget lik 04. Veldig gøy med ratt
Goodall Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Er det mulig og få med banene fra 1. demoen over til den nye demoen? Slik at man får med den ene banen i sverige og den andre banen i tyskland, det hadde jo vært fint
Shaper^ Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Colin mc rae spilla suger pikk... De er så urealistiske at det er bare å kaste spilla i veggen, tom 2005 versjonen sugde med ratt å pedaler.. Nei jeg holder meg heller til Richard Burns Rally jeg... det er faen meg et bra spill, alle nabbs som tror at CMR2005 er bra BØR prøve Rihcard Burns Rally!!
monstar Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Utrolig skuffet over Colin Mcrae 2005 demoen , får bare håpe at orginal spillet blir bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå