Gå til innhold

Har spilt "Silent Hill 4 - The Room". Utrolig bra!


Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått det lenge etterlengtede "Silent Hill 4 - The Room" på Xboxen. Må bare si at alt står til de skyhøye forventningene jeg hadde til denne tittelen. Grafikken er ubeskrivelig flott!! Tør påstå at den er det beste jeg har sett på Xbox (og ja, jeg sa nylig det samme om Riddick). Kanskje en delt førsteplass med Riddick da... :-)

 

Uansett....spillet er helt fantastisk!! Bare introen er skummel nok til å sende folk til psykiatrisk avdeling etter å ha sett den alene i bekmørke med lyden skrudd opp høyt. :-)

 

Har ikke kommet så veldig langt enda, men av det jeg har sett så kommer det garantert bare til å bli bedre fra nå av. Mer skremmende enn 99,9% av alle såkalte "skrekkfilmer" som lages.

 

Om sant skal sies så er det få skrekkfilmer/grøssere som noengang har klart å imponere meg. Det finnes egentlig bare en håndfull BRA og EKTE grøssere etter min mening:

1) The Ring

2) The Ugly

3) The Shining

4) The Others

 

Men både "Project Zero" (spill til Xbox) og nå "Silent Hill 4" er sidestilt med disse filmgrøsserne synes nå jeg!

 

 

Med andre ord: SILENT HILL 4 anbefales på det sterkeste!!!! (Hvis du har nerver til å spille det) :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...