Stoffer86 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 sitter her med et nytt 9800 pro og får ikke til tv-ut... får bare svart-hvitt på tv'en (på av-kanalen) har en 28" Dantax går greit med videokamera og slikt på S-Video, men ikke kortet tydligvis... Noen forslag?
Playmofetish Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) På min TV er det en knapp på fjernkontrollen for å velge hvilken inngangskilde man skal ha. Hvis jeg f.eks. trykker en gang, kommer WinXP-bildet opp i svart-hvitt, hvis jeg trykker en gang til, kommer det samme bildet i farger. Kanskje det er noe sånt for deg også? Endret 23. august 2004 av Playmofetish
Gammal Sokk Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Går ikke ann i instillingene til skjerm/skjermkortet å endre fra NTSC til PAL vell?
Heia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er ikke helt sikker, men har hørt at det skulle være en jumper på G-kortet, som velger mellom PAL & NTSC...
Carnifex Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Du kan sette om det skal være ntsc eller forskjellige PAL varianter i driver. Avanserte instillinger, displays, trykk på TV (Den grå linjen med en av på knapp på venstre side) og velg format taben.
reznor15 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 HAr du kobla s-video kabelen fra r9800 til scart og så til tv'en? Hvis du har så er det fordi tv'en ikke støtter s-video. Har hatt samme problem og jeg kjøpte bare en kabel som hadde s-video i den ene enden og composite i den andre enden. Eller du kan bare kjøpe en vanlig komposittkabel hvis r9800 støtter det da...
Gunnar_ Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Sett signaltypen til kompositt eller velg s-video på TV'en om den har støtte for det.
Bruun Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg har det samme problemet... Fant til slutt ut at det var TV'n som ikke støtta S-Video
Mikal Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Har samme problemet... Men jeg fant ut at jeg måtte bare "jobbe" litt med s-video kabelen så ble det farger. Er det da en feil med kabelen?
Mr D Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 (endret) sitter her med et nytt 9800 pro og får ikke til tv-ut... får bare svart-hvitt på tv'en (på av-kanalen) har en 28" Dantax går greit med videokamera og slikt på S-Video, men ikke kortet tydligvis... Noen forslag? Hvis det funker med videokamera med s-video, så skal det også funke med PC. Men hvilken Dantax TV har du? Jeg har vært borti noen slike TV-er, men ingen av de støtter s-video. Har TV separat s-videokontakt, eller bruker du scartadapter? Endret 23. august 2004 av Mr D
Mr D Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Støtter TV-en din s-video? Det spørs hvilken modell du har (det er bl.a. solgt ganske mange 28" Dantax modell TLB-1, og den støtter ikke s-video). Hvis det er flere scartkontakter, er det bare én som støtter s-video.
Stoffer86 Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 arg gir opp hele dritten finner meg en adapter av noe slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå