Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 hei jeg har kjøpt prix pcen. Men nå henger windows seg i Velokommen bildet i starten hva er galt?
Saftis Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Litt vanskelig å si ut i fra en så snever feilmelding, men det skal jo følge med gratis support på handelen, så hvorfor ikke bare ta og ringe de ? Så regner jeg med de evt. erstatter noe for deg hvis det skulle være noe defekt.
Sjøbanan Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 har du kommet inn i windows før? Nei
B4stian Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 hm.. kan være noe gærent med noe ja.. ville tatt den med meg til prix i morra jeg, kanskje de er så snille at de gir deg en ny en. eller så følger det vel med noe support!? ring det du..
Saftis Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Men kan være gale? MYE! RAM, CPU, HK, HD, PSU, vifter, korrupt installasjon... you name it.
B4stian Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 jeg tror nok det er korrupt innstalasjon følgte det med noen recovery cd'er så kjør dem!
Bruun Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg ville tatt den med til service... Litt fattig beskrivelse av problemet ditt så det er vanskelig å se hva som er galt. Prøv f.eks å laste ned memtest fra en annen maskin, installer på en tom diskett og kjør ved oppstart av maskinen.
Saftis Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 jeg tror nok det er korrupt innstalasjon følgte det med noen recovery cd'er så kjør dem! Det hadde jo vært litt rart også, i og med at det samme imaget er ghostet på alle maskinene de selger. Som sagt tidligere, ta kontakt med support, da det høres ut som om du ikke har vært borti så mye feilsøking før.
Bruun Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Fullt mulig at noe gikk galt under image-overføringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå