Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg lurer litt på, hvordan lager man Programmer? Finns det programmer til å lage programmer i ?
andesam Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da..
Adversary Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da.. Lage programmer i notepad? :!:
Adversary Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Hvorfor er der et bilde under postcounten til Rune F? Edit: og alle oss andre. Endret 2. august 2005 av mini me
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da.. Lage programmer i notepad? :!: Litt slitsomt for nybegynnere å bruke C++ i notepad tror jeg. Borland Delpi er et program jeg har hørt mye bra om. Ikke så veldig vanskelig å bruke (jeg skjønte det nesten), og man kan lage relativt avanserte programmer med det.
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hva er hensikten med en "overmadrass"? -Jar Hvis undermadrassen er hard, er det kjekt med en myk overmadrass! -azz
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si?
kakemonster7 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter.... ville jo vært litt for dumt....
chokke Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter.... ville jo vært litt for dumt.... du mener 2 kilometer...
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord? edit: trykkleif.. Endret 3. august 2005 av crawford
Strategery Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Når man sender en Pakke til Komplett.. Skriver man da Adressen på En lapp på utsiden av pakken eller skal jeg bare fortelle han postTypa hvor pakken skal!? ^^
Equerm Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord? edit: trykkleif.. en magisk bedrift som kalles for "Posten" kan du spørre da
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 naaa, alle er så morsomme i dag.. Morra deres er så feit at når hun er på stranden synger hvalene "We are Family"... tnååh.. var morsom jeg også...
Share the pain Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si? Fordi han er full av dritt.
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvorfor trenger Røkke 14 dasser i hytta si? Fordi han er full av dritt. HE_HE LOL. Han trenger ikke 14 dasser, men han vil ha.
Anbefalte innlegg