Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skriver de i for eksempel C++. Da holder det med Notepad. Men det finnes mange andre programmer som er mer tilrettelagt da..

Lage programmer i notepad? :!:

Litt slitsomt for nybegynnere å bruke C++ i notepad tror jeg. Borland Delpi er et program jeg har hørt mye bra om. Ikke så veldig vanskelig å bruke (jeg skjønte det nesten), og man kan lage relativt avanserte programmer med det.

Skrevet

I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter....

ville jo vært litt for dumt.... :p

Skrevet
I tilfelle han blir veeeelding tissatreng mens han er f.eks nede i kjellern.. da er det greit å ha to dasser der, slik at han bare trenger å løpe 4 meter, istedenfor 11 trappetrinn og 5 meter....

ville jo vært litt for dumt.... :p

du mener 2 kilometer...

Skrevet (endret)

Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord?

edit: trykkleif..

Endret av crawford
Skrevet
Når man sender en Pakke til Komplett..

Skriver man da Adressen på En lapp på utsiden av pakken eller skal jeg bare fortelle han postTypa hvor pakken skal!?

^^

Skrevet
Hvor kan man sjekke hvor mye det koster og sende en pakke på 11.9 kg Fra Elverum til Sandefjord?

edit: trykkleif..

en magisk bedrift som kalles for "Posten" kan du spørre da :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...