Gå til innhold

Lydl¢st skjermkort !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter et skjermkort med ytelse mellom 9600 og 9800, men det må være lydl¢st!

Finnes det brukbare alternativer til Sapphire sin Ultimate Pro-serie ?

Har Nvidia ingen viftel¢se kort ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Uff, fx5700. Liker nvidia, men fx5700 serien er som en lang rekke svarte får i mine øyne.

Skrevet
9800 pro ultimate edition har ikke vifte
9800 pro ultimate edition har ikke vifte 

Visst dere PRØVER å lese posten til trådstarter så står det, og jeg siterer:

"Finnes det brukbare alternativer til Sapphire sin Ultimate Pro-serie ?"

Ordet alternativ, betyr i denne sammenhengen "i stedet for"! :tease:

Skrevet

Jeg har selv et PowerColor 9800 Pro med en Zalman heatpipe som jeg har montert på selv. Hvis du søker litt i dette forumet finnner du mye informasjon om heatpipe'n. Den har ikke vifte og kjøler tilstrekkelig.

Skrevet

Har akkurat fått en Shuttle med Gigabyte Radeon 9600 som er billig og vifteløs.

Uten optimering av PC kjørte jeg rett på med Doom3 i 1280x1024 med medium detaljoppløsning og det så ut til å gå bra. :cool:

Resten av shuttleboksen støyet riktignok som en støvsuger. :nei:

Robert-

Skrevet
Uff, fx5700. Liker nvidia, men fx5700 serien er som en lang rekke svarte får i mine øyne.

5700 Ultra yter akkurat like godt som 9600xt i det aller meste. Syns egentlig ikke 5700 serien er så ille. 5600 serien derimot var ett sant mareritt..

Skrevet
Jeg er ute etter et skjermkort med ytelse mellom 9600 og 9800, men det må være lydl¢st!

Prøv 9800 pro Ultimate Edtion eller Kjøp et helt Vanlig 9800pro og monter enn Zalman heatpipe på den. det vil komme på litt over 2000.-

Skrevet (endret)

Prøv 9800 pro Ultimate Edtion eller Kjøp et helt Vanlig 9800pro og monter enn Zalman heatpipe på den. det vil komme på litt over 2000.-

du har nok rett

det er bare jeg som vegrer meg for tanken på å kj¢pe et kort til nærmere to tusen, legge det på kj¢kkenbordet og rive av komponenter med en rusten skrutrekker...

pingle-meg :blush:

Endret av karl hungus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...