Gå til innhold

telefon som har mulighet for mp3 ringetoner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir deprimert av å se at folk velger tlf på bakgrunn av sånt tull. Den minst nyttige funksjonen disse telefonene har. Har en 6230 sjøl, og klarer meg fint med plain ringelyd og litt vibrering.

 

Er du ute etter en telefon for mp3ringelydens skyld, er vel K700i det rette valget. Her har du ikke minnekort, så da egner egentlig ikke spillern seg til annet enn ringelyd. Stusselig å ikke få plass til en cd engang.

 

Greit at du kan mekke din egen diskre ringelyd på disse, men hvorfor i helge må folk ha de FETESTE topp20 låtene som ringelyd enten det er poly eller mp3 - jæ.... er det uansett.

 

Peace og rosa helikopter

FuDun

Lenke til kommentar
Blir deprimert av å se at folk velger tlf på bakgrunn av sånt tull. Den minst nyttige funksjonen disse telefonene har. Har en 6230 sjøl, og klarer meg fint med plain ringelyd og litt vibrering.

 

Er du ute etter en telefon for mp3ringelydens skyld, er vel K700i det rette valget. Her har du ikke minnekort, så da egner egentlig ikke spillern seg til annet enn ringelyd. Stusselig å ikke få plass til en cd engang.

 

Greit at du kan mekke din egen diskre ringelyd på disse, men hvorfor i helge må folk ha de FETESTE topp20 låtene som ringelyd enten det er poly eller mp3 - jæ.... er det uansett.

 

Peace og rosa helikopter

FuDun

altså, hvis du bruker dette innlegget til å si hva jeg bedømmer en telefon etter, så er du ute på jordet

:roll:

Lenke til kommentar

Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler.

 

Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for.

Lenke til kommentar
Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler.

 

Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for.

se ingen grunn til å bruke mobilen som øl åpner.

Lomelykt kan man få tak i til de fleste SEM mobiler.

Lenke til kommentar
Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler.

 

Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for.

Kjipt du blir deprimert bare av å lese på et forum. Jeg må innrømme at jeg selv ofte sitter å gråter på andres vegne når jeg leser ting på forumm (selvfølgelig ironi ja).

 

Det som derimot gjør meg mer deprimert er hvordan noen folk overhodet ikke klarer å sette seg inn i andres behov, eller mene at sine egne behov er de viktigste. Regner med at du skjønner hvem jeg sikter til i dette tilfellet.

 

Personlig er jeg helt enig i at real-tones fra sanger o.l. er for masete, og klarer meg selv med en av lydene som fulgte med min 7610. Men jeg godtar likevel når folk har lyst på noe annet enn meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...