Gå til innhold

Varme på 6800 gpu'ene

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo varmt...vil ikke ha en slik kort. Idiotisk av nvidia å bruke aluminium, bedre kobber. Har et Matrox Parhelia som bruker kjøler på ca 45x45x9mm stort...den blir ikke særlig varm.

Skrevet
hmm akkuratt satt i 6800 kort i maskinen... kortet idler på 57-60 grader... og stopper på 135?!?! wtf

135 grader :wow: fram med steikepanna :ermm:

Skrevet
Hmm...lurer på noe, hvor varmt blir gpuene på 6800, gt, ultra temp?

Hører de blir 60-80 grader varme.

Det er jo normalt da.

Selv ligger mitt uklokka GT kort på 55grader.

Skrevet
dere som sier hvilke temp dera har, si også åssen kort det er  :thumbup:

hvem?? hvor?? Alle 2 har jo sagt hvilket kort vi har.... :hmm:

åsseen merke.. så kan vi samenligne kjølerene :)

Skrevet

Kortene skulle vært med vannkjøling som koster 500 for alt...billig løsning for tempen. Veldig dumt at dagens kortene utvikler så mye varme. Også Prescott.

Skrevet
hmm akkuratt satt i 6800 kort i maskinen... kortet idler på 57-60 grader... og stopper på 135?!?! wtf

135 grader :wow: fram med steikepanna :ermm:

...næ så praktisk da,er jo bare å kaste en grandis inn i pc`n når man blir sulten,135c`tar det vel sånn ca 30 min så er det bare å spise....

Er det mulig?....hehe....

Noen som faktisk har stukket en tempføler inn til core,eller er dette målinger fra en pc med kraftig feber?

Skrevet

Jeg har PoV GT som idler på 55 grader.

Denne temperaturen er helt normal.., kortet skal tåle 100+ grader, men ikke over lang tid.

Ta en titt på www.3dfxcool.com og se på den nye nVidia silenceren som har kobberkjerne :)

Skrevet
[quote]..næ så praktisk da,er jo bare å kaste en grandis inn i pc`n når man blir sulten,135c`tar det vel sånn ca 30 min så er det bare å spise....
Er det mulig?....hehe....[/quote]'funker under panseret på bilen.
du pakker bare grandisen inn i alu folie (som kan vere smart å smøre litt inder grandisen først)
men det bleri ganske bra til slutt :yes:
Skrevet

men er det så lurt å ha i pcen da?? :innocent:

ja vi pakker grandissen våres i aluminiumsfolie, og slenger'n inn i pcen... blir det da funken så godt etterpå??.... dyr pizza sa du :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...