Gå til innhold

Hva slags idrett holder dere på med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble friskmeldt fra kyssesyken i Februar, og av en eller annen merkelig grunn har jeg bare ikke orket å trene.'

8132484[/snapback]

Tretthetssyndrom, tipper jeg. Vanlig med slikt etter kyssesyken. Regner med du sover forholdsvis mye (eller er veldig trøtt) ?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

njaa, det var verst i midtfasen av sykdommen. Da sovnet jeg overalt.

Rett etter jeg ble friskmeldt følte jeg meg i kjempeform, og var veldig villig til å begynne å trene igjen. Jeg jogget også veldig mye i denne perioden, uansett hvor jeg skulle.

Men så to uker etterpå forsvant alt dette, og jeg har rett og slett ikke fått det tilbake. Sikkert helt feil tråd å poste det problemet, men men.

• 2 uker senere...
Skrevet

Spiller fotball, men ser ut som om det ikke er noe lag til sommeren:( Har spilt håndball i noen år, men har slutta. Har tatt opp snowboard denne vinteren.. Stått et par ganger og tryna en del mer ganger..

Skrevet

Langrenn, slalom, løping, sykling, styrketrening, kampsport, masse diverse(10t skolegym), Rulleskøyter (ramp & street). Aktivt med alle tingene, utenom langrenn og slalom nå pga merkelig vær.

Skal begynne med padling/kano/roing. Noen som har noen gode tips om hvor man kan padle i Oslo hvis man ser bort fra Nøklevann?

Skrevet

Jeg spiller Håndball og er en ivrig danser i dansegruppa "Hip Hoppers". Ellers trener jeg styrke, jogger, kjører slalom når jeg har tid! Jeg har lyst til å begynne å bokse, men vi får se! Er ingen bokseklubber her på landet=/

Har dere noen gode treningstips til det? Å bokse hjemme liksom :whistle: ?!

Skrevet

Jeg kjører motocross og har hest på halvfor:) Jeg driver med sprangridning:)

Har en KTM 2007 modell, 250ccm, sx-f 4 takter:)

post-125762-1174985093_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...