Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stuck with ISDN again!


Anbefalte innlegg

Skal flytte ut til et lite fiskevær, og begynne å jobbe som lærer. Har fått meg leilighet, som ikke har innlagt telefon. Jeg bruker internet en del, så det må jeg rette på.

 

Mitt spørsmål er enkelt. Hvordan sparer jeg penger?

 

Jeg har allerede ISDN boks og telefon fra eksisterende telenor abonnement (er egentlig modern sitt, men hun vil ha tilbake den analoge linjen hjemme hos seg, så jeg tar disse. Har også ISDN kort i PC'en). Jeg antar jeg må ha Telenor for å få satt opp linje ned i leiligheten? Mannen som eier huset, og som bor i etasjen over har allerende ISDN installert. Tenke jeg skulle prøve Tiscali (Tiscali Surfer) sitt fastprisabonnement, men trenger vel et "normalt" abonnement i tillegg for vanlig telefon?

 

Er det noen som har lyst å "synse" litt rundt dette så takk!

 

:yes:

 

Spare, spare, spare :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal flytte ut til et lite fiskevær, og begynne å jobbe som lærer. Har fått meg leilighet, som ikke har innlagt telefon. Jeg bruker internet en del, så det må jeg rette på.

 

Mitt spørsmål er enkelt. Hvordan sparer jeg penger?

 

Jeg har allerede ISDN boks og telefon fra eksisterende telenor abonnement (er egentlig modern sitt, men hun vil ha tilbake den analoge linjen hjemme hos seg, så jeg tar disse. Har også ISDN kort i PC'en). Jeg antar jeg må ha Telenor for å få satt opp linje ned i leiligheten? Mannen som eier huset, og som bor i etasjen over har allerende ISDN installert. Tenke jeg skulle prøve Tiscali (Tiscali Surfer) sitt fastprisabonnement, men trenger vel et "normalt" abonnement i tillegg for vanlig telefon?

 

Er det noen som har lyst å "synse" litt rundt dette så takk!

 

:yes:

 

Spare, spare, spare :w00t:

Bare en liten ting jeg ville nevne for deg, ISDN boksen er ikke noe som du skal ta med deg, den får du ny når du får nytt ISDN abbonement der du bor nå. Husk at det er Telenor som eier ISDN boksen og i avtalen du fikk da du fikk ISDN sto det vel noe sånn som at du ikke kunne ta med deg boksen fra huset ditt uten avtale med Telenor.

 

Er du sikker på at det ikke er Bredbånd tilgjengelig der? Isåfall så er jo det en del billigere om du bruker nettet en del.

Lenke til kommentar
Skal flytte ut til et lite fiskevær, og begynne å jobbe som lærer. Har fått meg leilighet, som ikke har innlagt telefon. Jeg bruker internet en del, så det må jeg rette på.

 

Mitt spørsmål er enkelt. Hvordan sparer jeg penger?

 

Jeg har allerede ISDN boks og telefon fra eksisterende telenor abonnement (er egentlig modern sitt, men hun vil ha tilbake den analoge linjen hjemme hos seg, så jeg tar disse. Har også ISDN kort i PC'en). Jeg antar jeg må ha Telenor for å få satt opp linje ned i leiligheten? Mannen som eier huset, og som bor i etasjen over har allerende ISDN installert. Tenke jeg skulle prøve Tiscali (Tiscali Surfer) sitt fastprisabonnement, men trenger vel et "normalt" abonnement i tillegg for vanlig telefon?

 

Er det noen som har lyst å "synse" litt rundt dette så takk!

 

:yes:

 

Spare, spare, spare :w00t:

Hei

 

Jeg gjorde de samme vurderingen for ett år siden. Da valgte jeg telenors sin 150 timers avtale. Det vil si at en kan surfe 150 timer pr måned. Det koster ca 500 pr måned. Tiscali operete da med at en surfetiden pr dag. Altså du betaler gode femhundre pr måned for å surfe seks timer pr dag. En kunne ikke flytte den tiden til neste dag.

 

Slik var det for ett år siden. Vet ikke om de operer på samme måte i dag.

 

Venter fortsatt på bredbånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...