Passasjer Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei. Har nettopp fått meg FS 2004. Men jeg skjønner ikke helt hva jeg skal, hvordan komme i gang osv. Er det noen som har tips?
Shotgun Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Tuller du med oss? Først så finner du en flyplass du har lyst til å ta av fra. Når du vel er oppe i luften, så kan du finne frem GPS`n. Trykker du på +/- vil du forstørre eller forminske det som du ser på skjermen. Da vil det dukke opp forskjellige flyplasser som du kan lande på. For å gjøre det ekstra spennende, kan du fly om natten, eller i dårlig vær. Det er ikke noe spesiellt som skjer i FS2004. Bare fly rundt og kos deg i penværet. Hvis du blir lei de flyene som er der, er det bare å laste ned nye. F.eks på www.avsim.com På menyen i spillet, er det noe som heter "Learning center". Klikk deg inn der og les litt. Der står det alt du trenger å vite. Det er litt tungt å komme igang med FS, siden det er så mye å sette seg inn i. Men du må være forsiktig, for det kan av en eller annen grunn være svært vanedannende. Lykke til, og fly pent. Endret 18. august 2004 av Shotgun
Jan-Inge Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hei Ta en tur innom http://www.flightsim.no også. Der er det nyttige forum og en hel haug med fine ting du kan legge til simulatoren.
AK47 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er jo et opplegg med flyskole der også, og det skulle vel være en grei start, om man ikke har vært borti flight simulator.
AK47 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) edit: vet ikke hvordan, men det ble en dobbelpost her Endret 18. august 2004 av AK47
tacomodo Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Og hvis du får lyst til å skyte noe så kjøp IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
OlaML Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Begynn med å laste ned Norske Flyplasser her: http://www.flightsim.no/file/FS2004/Scenery/Europa/Norge/ Så planlegger du deg en tur fra Gardermoen til Alta, via Bergen og Trondheim. Da er du godt i gang.
Bytex Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er MASSE glimrende tutorials i spillet. Alle som vil spille må nesten gå gjennom noen av de. Og du må ha deg en skikkelig joystick, helst med force feedback (det er veldig mye liv i stikka når du flyr, som du går glipp av med ei uten FF). Jeg kjøpte Logitech Force 3d til rundt 800kr hos Komplett.no for noen mnd siden. Ypperlig til FS2004. Det blir altfor mange taster å holde styr på hvis du skal spille med tastaturet.
chokke Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 ikke bruk logitech wingman force 3D, den er helt slapp på midten, slipper du den går det rett ned. Ihvertfall på BF1942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå