Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grei film dette teddy, men ja musikken suger. :p Dessuten kan jo ikke de folkene du spilte mot ha vært så veldig gode? Det virket ihvertfall ikke sånn... :D

Hva snakker du om?

:whistle:

Den nye filmen har enda dårligere musikk, så bare forbred dere! ^^

Men jeg har prøvd å lage den så den kan bli litt morsom å se på denne gangen.

Skrevet

Yey, passerte nå 7777 visninger (lykke) og på den 7778'ne visningen skriver jeg som så:

Filmen er ferdig :) Mangler:

-Ett bilde fra en kis i klanen som jeg skal sette inn.

-Å eksportere filmen

-Et sted å legge den ut (Blir på ca 100-200MB)

Noen som vet om hva jeg bør ha med i credits btw? Har med Special Thanks, musikk som jeg har brukt og programmer jeg har brukt, noe mer?

Skrevet (endret)

Bamsefar, hvordan komprimere du filmene dine fra recorder i cs til du har en ferdig avi film?

EDIT: teddy mener jeg

Endret av m-momr
Skrevet
Kan du ikke leie et web hotell?

Egentlig litt dyrt for noe jeg trenger i en måned...

Bedre å få låne hos noen :) Hadde tenkt til å bestille hos www.web10.nu men så så jeg noen betingelser:

Bruk av diskplass og systemressurser  Den allokerte diskplassen er beregnet til websider, e-post og database. Web10 tillater ikke bruk av diskplass til lagring av større filer til nedlastning, streaming av media-filer eller lagring av data som ikke er tiltenkt bruk i forbindelse med websider, e-post eller database. Web10 tilbyr fri trafikk på abonnementet, så sant innholdet stemmer overens med overstående, og så sant trafikken ikke belaster maskiner og nettverk i urimelig grad. (...)

:hm: Og alt annet syns jeg er for dyrt til at jeg gidder kjøpe det for bare denne ene ukas skyld eller hva det nå enn blir. Lurte litt på get-one men... :hmm: Hørt mye negativt om de. (web10 kostet litt undr 400kr for domene og plass i et helt år)

Skrevet
Bamsefar, hvordan komprimere du filmene dine fra recorder i cs til du har en ferdig avi film?

:ermm:

Jeg bruker Fraps 1.9D til å få ut film ut av CS, da får jeg .avi på ca 100Mb pr. 10sek, disse bruker jeg bare i videoredigeringsprogrammet. Lar de ligge helt til jeg eksporterer filmen, da komprimerer videored.progr. fila akkurat slik jeg ønsker, hvilken codec, osv.

Skrevet

Jeg bruker Fraps 1.9D til å få ut film ut av CS, da får jeg .avi på ca 100Mb pr. 10sek, disse bruker jeg bare i videoredigeringsprogrammet. Lar de ligge helt til jeg eksporterer filmen, da komprimerer videored.progr. fila akkurat slik jeg ønsker, hvilken codec, osv.

ok

Skrevet

du kan prøve gamecam, det krever mykje mindre, og filmane tek ikkje så stor plass.

http://www.planetgamecam.com/ har ikkje prøvd det sjølv, men har høyrt mykje bra om det.

Skrevet
*snip*

du kan prøve gamecam, det krever mykje mindre, og filmane tek ikkje så stor plass.

http://www.planetgamecam.com/ har ikkje prøvd det sjølv, men har høyrt mykje bra om det.

Takker! Skal sjekke hva det er etterpå, dog, har ikke noen problemer med Fraps så lenge jeg har nok diskplass :p

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Når kommer neste film da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...