Gå til innhold

til 299 på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor jeg bor sier de at om jeg ikke hadde bestilt spillet forrige uke(siden de ikke hadde det inne), så må jeg betale 549 for det... er det sant?

Spillet kom jo ut fredag forrige uke...hvordan skulle jeg klare å bestille det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her hvor jeg bor sier de at om jeg ikke hadde bestilt spillet forrige uke(siden de ikke hadde det inne), så må jeg betale 549 for det... er det sant?

Spillet kom jo ut fredag forrige uke...hvordan skulle jeg klare å bestille det da?

Fordi, "tilbudet" varer bare så lenge lageret rekker! Når lageret er tomt vil de få inn nye, og prisen vil være satt opp...(slik var det i allefall med LOTR Return of the King)

Skrevet
[iC' date=17/08/2004 : 18:44]

Fordi, "tilbudet" varer bare så lenge lageret rekker! Når lageret er tomt vil de få inn nye, og prisen vil være satt opp...(slik var det i allefall med LOTR Return of the King)

De hadde ikke tatt inn i hele tatt her...

Skrevet
[iC,17/08/2004 : 18:44]

Så, saken er slik at du må betale 550 spenn?

Da må du si til dem at på internett siden deres står det at prisen er 299!

De har en PC der, som de kan sjekke!

Da får du D3 til 299! :yes:

Hvis ikke, ta med en UZI neste gang du besøker elkjøp! ;)

Skrevet
[iC' date=18/08/2004 : 14:14]
[iC,17/08/2004 : 18:44]

Så, saken er slik at du må betale 550 spenn?

Da må du si til dem at på internett siden deres står det at prisen er 299!

De har en PC der, som de kan sjekke!

Da får du D3 til 299! :yes:

Hvis ikke, ta med en UZI neste gang du besøker elkjøp! ;)

:thumbs::thumbs::thumbs:

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Siden du mest sansynlig bor på Otta Killerzevs så må du bare ta med defg bevis på hva spillet egentlig koster og bevis!

Print ut denne:

Domm 3

Og Denne

Spørsmål og svar

Til de som ikke gidder å trykke på linken så står det litt ned på den siste linken at;

Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen

Jeg hadde selv sett at de hadde et spill billigere på Elkjop.no enn på elkjøp Otta AS en gang så jeg tok utskrift, men da sa de at de ikke førte samme pris som elkjop.no og jeg måtte betale mer. Nei, sa jeg og hentet den siste utskriften og da kom det heldigvis en annen ekspeditør og ordnet opp!

Edit: Elkjop Ott AS suck ass :realmad:

Endret av P-in-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...