Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Need help;Hvilken bredbåndsleverandør?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Bor i Narvik på leilighet for tiden, og skal bo sammen med en kompis i ca 1år.

Har tenkt litt på å få oss bredbånd, men lurer på hvilken leverandør vi skal velge...

Tenkte på pris i forhold til ytelse.

Går på skole, så det er jo begrenset med kronasje. Trenger nødvendigvis ikke det billigste, men kanskje rundt om en 5-600kr i måneden. Har ikke diskutert så mye med han ennå, men...

Lurer litt på hvordan det er med trådløst?? :hmm:

 

Erfaringer?

 

På forhånd takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka på NGT sine sider om det var mulig å få bredbånd der jeg bor.

 

"Ja, du kan bestille skikkelig kraftig bredbånd fra NextGenTel på ditt telefonnummer ..."

Så ringer jeg dem for å høre. Da er svaret et annet; "Må desverre skuffe deg, kan ikke levere bredbånd til den adressen...Men du kan jo høre med telenor" Jaa telenor! Skikkelig bra, eller? Nei...

 

Så da funker det ikke med NGT hvertfall...

Lenke til kommentar
er telenor bra?

 

de er jo en del dyrere, men de er jo storbror når det gjelder adsl og alle leverer adsl gjennom de?

 

de må da ha bedre stabilitet og sånn

Har Telenor selv og må si at det aldri har vært noen problemer med dem, farten er somregel rett over hva jeg skal ha og oppkoblingen er veldig stabil, har aldri opplevd å bli koblet av.

Lenke til kommentar

Eg hadde chello... Var sykt misfornøyd med den... ustabil, masse nedetid og ping problemer... De oppgraderte hastigheten, men linjene deres er håpløse.

Eg vil anbefale alt bortsett fra Chello...

Pluss de har stengt en del porter som du trenger for å bruke noen P2P programmer...

 

Catch skal gi bra ping i spill... Men de fleste DSL leverandører er ganske gode..

Det du må se på er, pris/ytelse....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...