Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil påstå at Opera er verdens beste browser, den danker ut IE på både hastighet og funksjonalitet.

Har IE mouse gestures??....didn't think so...

Dessuten er jo Opera også det største, og mest kjente norske IT-selskap slik jeg ser det...

Og som alle sikkert vet... Opera øker og øker i antall brukere hele tiden... :grin:

Håper Opera og en ny versjon Netscape danker ut IE for godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste problemet med Opera er at 50% av sidene jeg surfer på funker ikke pga. at de bruker MS features som ikke støttes i Opera.

Skrevet

Eneste problemet med Opera er at 50% av sidene jeg surfer på funker ikke pga. at de bruker MS features som ikke støttes i Opera.

Skrevet

Quote:

On 2002-05-02 00:48, The Jackal skrev:

Jeg får heller ikke Opera til å bruke Outlook som e-postprogram. Har huket av for det...men jeg må allikevel legge inn en konto i Opera. ?

kanskje det er et hint om at du bør bruke en skikkelig email klient og ikke virus kilde nr1 ;]

Skrevet

Quote:

On 2002-05-04 03:49, ap1978 skrev:

Den ferskeste versjonen av Opera (Opera 6.02 Build 1090 External Beta) finnes her:

NB! Dette er en testversjon, ikke en offisiell utgivelse. Det er også varianten uten javastøtte inkludert.

Skjema for rapportering av evt. feil:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ap1978 på 2002-05-04 03:55 ]</font>

må si at jeg har begynt å sikle på den! operaansatte bruker den.

angående e-mailklient så har jo opera innebygd, og opera kan importere litt av hvert! (importerte IE-favorites i win fra linux!)

men jeg liker best webmail, da risikerer jeg ikke å miste noen mails hvis jeg skulle messe opp systemet :wink:

Skrevet

Har akkurat testa opera en stund selv. Er veldig fornøyd med div dill dall man kan trikse med, men den viser dessverre en del sider feil. De fleste sider jeg er inne på er det tull med margene. Ikke noe stort, men et par millimeter 'overlapping', eller litt som mangler.

Dessuten blir ikke bakgrunnsfargen i tekstfelt eller rullefelt med.

Javagreier pleier også ikke å funke ordentlig. En annen ting er at det kræsjer nå og da, i motsetning til explorer(tro det eller ei).

Når det gjelder den banneren er det jo bare å søke etter serial'en på astalavista.com så er du kvitt den.

Skrevet

Opera liker jeg veldig godt:)

- kan kjøre flere nett-vinduer inn i opera, slik at man slepper å ha en million vinduer på oppgavelinje.

- man har noen hendige funksjoner med musa. slik at browsinga går raskere og man slepper å bevege musa så mye.

- innebygd pop-up killer!! konge ting! kjapt og slå av og på :smile:

- veldig rask browser. Spesielt når man skal èn side tilbake. Da kommer den med èn gang! Rask uansett.

- man ser hvor kjapt man laster ned en side og hvor stor siden er.

- nedlastnings-toolet er veldig bra. Lett å hente opp tidligere nedlastede ting. Resume knapp!:)

- man har en zoome og forminske knapp. Man kan velge hvor stort vinduet skal være med andre ord.

- kjapp og grei e-mail klient

- husker den siste web-siden du var innom når du starter opera på nytt!

- genial søkefunksjon. Kan f.eks skriv "g spill +quake" i adresse-baren, da vil den søke på "spill +quake" med søkemotoren Google(www.google.com)

- har masse tøffe skins!

- lett å fjerne reklame-banneren som er der. IE har ikke reklame, men det pga du har betalt for det og det suger noe jævlig.

-

Skrevet

Tror ikke jeg ville overlevd uten opera nå... Har to knappers mus me scrolle-hjul, og bruker konstant tilbake-funksjonen ved å trykke først høyre og så venstre museknapp, og skifte mellom vinduer med høyreklikk + hjul.

Savner virkelig disse funksjonene når jeg browser filer :razz:

-magnus

Skrevet

"Veldig god nettleser og eneste problemet er den java feilen.."

My ass, det er MS som har herpa Java, som alle har bøyd seg etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...