Glipp Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Tatt fra www.itavisen.no Tut og kjør for forbrukere- For privatbrukere og små bedrifter er det ikke noe å nøle med, og her anbefaler vi alle å installere SP2 så snart som mulig betyr det for oss med piratkopi, at vi kan installere den allikavell uten problemer ? trodde de skule gjøre til at vi ikke klarte det.. noen som har prøvd ?
jevel Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Tatt fra www.itavisen.no Tut og kjør for forbrukere- For privatbrukere og små bedrifter er det ikke noe å nøle med, og her anbefaler vi alle å installere SP2 så snart som mulig betyr det for oss med piratkopi, at vi kan installere den allikavell uten problemer ? trodde de skule gjøre til at vi ikke klarte det.. noen som har prøvd ? Ikke piratbrukere, men pRIVatbrukere. En viss forskjell der... -KJ
Vims Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Tatt fra www.itavisen.no Tut og kjør for forbrukere- For privatbrukere og små bedrifter er det ikke noe å nøle med, og her anbefaler vi alle å installere SP2 så snart som mulig betyr det for oss med piratkopi, at vi kan installere den allikavell uten problemer ? trodde de skule gjøre til at vi ikke klarte det.. noen som har prøvd ? :!: :!:
dchwel Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 En slik tråd er vel ikke HELT lovlig her inne vel
Insomniac Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) hvorfor ikke? og hva bekymrer DU deg for siden du gidd kommentere det. tror du at det dukker opp ett diplom i posten til slutt? eller brukermoderatorstatus? Endret 17. august 2004 av Insomniac
jevel Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Enig med poster over. SLUTT å post slike totalt idiotiske påpekninger inne i tråder. Trykk report eller send PM til poster! -KJ
Plukk Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Offtopic: Retningslinjer: 8. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Informasjonen som Magnus kommer med forteller bare at han er bruker av piratvare, og leder på så måte ikke til piratvirksomhet. Han gir ikke informasjon om hverken emulatorer eller hubber. Ontopic: Skulle oppdatere windows rett etter SP2 ble sluppet og fikk da beskjed om at min, tror det var "validation key", var utløpt og jeg fikk ikke lastet ned noe. I dag skulle jeg prøve igjen, men denne gangen var keyen min ok! Lastet dog ikke ned SP2, noe jeg skal prøve i løpet av de nærmeste dagene.
diversity Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 synes jeg leste at Microsoft ville gjøre det slik at alle kunne laste ned SP2 for de ville ikke ha det usikkert.. at det var mye bugs og shit i de andre updatesene
Vims Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Tror nok at både privater og pirater kan få den.
Denethor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Eg har ein kamerat (kremt) som har installert SP2, han har pirat versjon
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Eg har ein kamerat (kremt) som har installert SP2, han har pirat versjon
Mongus Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Eg tror eg kjenne han kameraten din... "kremt2"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå