Gå til innhold

får ikke slettet fil i XP


Anbefalte innlegg

har en fil som jeg vil slette..

 

"cannot delete <filnavn>: it is being used by another person or program - close any programs that might be using the file and try again."

 

vel, uansett hvordan jeg vrir og vender pc'en får jeg ikke til å slette den. jeg har til og med prøvd å reboote.

 

i gode gamle dos-dager hadde det vært en dans på roser, men dengang ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er ikke i bruk av DC eller lignende da?

 

etter LAN's har jeg alltid mange filer som er fullt lastet ned, men som fortsatt er i bruk av DC, selv om dem ikke er på download que eller noe sånt.

 

eller kanskje du har prøvd totalcopy og så avbrytet, dette har også skjedd meg mye.

 

DC løsningen er grei: avinstaller DC!

Lenke til kommentar

det er en iso-fil jeg har hentet ned med eMule.. og det har ingenting å si om programmet er startet eller ikke. litt omstendelig å avinstallere det bare for å sjekke om jeg får slettet EN fil synes jeg, det nødt til å være en enklere løsning. det kan også skje igjen.. finnes det ikke noe filverktøy som kan løse det?

 

får heller ikke slettet den i safe mode. har mest lyst til å gi diskjævelen en våt grav.

Lenke til kommentar

fant det ut selv.. takk for ingenting, hehe.

 

gipo file utilities. den har en funksjon som heter moveonboot, som gjør akkurat det det høres ut som den gjør.

 

utrolig at det ikke engang går an å slette fila i safe mode med kun kommandolinje. det eneste jeg har gjort med fila er å hente den ned og åpne den i isoedit (som jeg forøvrig har avinstallert).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...