[email protected] Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Hei, jeg trenger en ny amd 64 vifte. Litt fordi jeg trenger det kjøligere og litt fordi jeg bare har lyst på en med litt stil Har tenkt å handle psu og tenkte da å slenge inn en ny cpu vifte i samme slengen. Dette skal handles hos microplex. Vil egentlig bare vite enktelt og greit om en god cpu vifte, med litt stil, og kanksje ikke så enormt dyrt. Ber derfor om noe som sikkert ikke fins Om den overstiger en passende pris så bare vis den, kanskje jeg føler meg generøs etter et lite bilde, hvem vet... Edit: trenger jeg en ny kjøler også?? bruker det som fulgte med om noen lurte Edit2: skrotet meg gjennom microplex og fant denne , kunne den vært noe? Enda en edit: kjølepasta..... trenger bare et eller annet som holder bra, gjør denne susen? Endret 16. august 2004 av zaxowen
Frijazz Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Den swiftechviften er veldig bra. Legg heller i noen ekstra tiere og kjøp Artic silver 5.
Syar-2003 Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Litt mere info om den her: http://www.pccasegear.com/prod1305.htm#
[email protected] Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 takk takk. men bare et spørsmål, hva bør jeg bruke til å fjerne gammel kjølepasta? en tør duk eller sitter det litt fast og trenger kanskje litt fuktighet??
Rikky Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Isopropanol og et eller annet som du kan tørke av med.
fflex Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 rødsprit og tørkerull/q-tips funker bra synes jeg ialfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå