Gå til innhold

Søker skilled! folk til vår clan (CS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kenny000: Enten er du utrolig morsom, eller så er du stokk dum. Kan du vennligst holde dritten din for deg selv, og ikke plage andre med ditt nærvær?

 

Takk

Var vel ikke nødvendig å kalle med stokk dum, var det vel? Følte det ble litt personangrep der.. :cry:

 

jaja, du får ha lykke til med clanen din da..

 

og forresten; jeg ville ikke serøst bli med i clanen da jeg vet jeg ikke er god nok i spillet ennå.. :(

Lenke til kommentar

Hei Papillion

Hva slags aldersgruppe ligger medlemmene i klanen på? Selv har jeg spilt en god del spill som CS gjennom tidene, og vil si det slik: Jeg hater spill med ego-spillere, men elsker taktikk og samarbeid. Jeg er med andre ord veldig lei av å komme inn på tilfeldige servere hvor man oftest blir løpende rundt alene. Enkelte ganger finner man jo en eller annen som er interesert i å kjøre litt taktikk, som å dekke ryggen til den ene osv. Men desverre hører det til sjeldenheten.

 

Et spørsmål til på slutten: Spiller dere nå CSS?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kenny000: Enten er du utrolig morsom, eller så er du stokk dum. Kan du vennligst holde dritten din for deg selv, og ikke plage andre med ditt nærvær?

 

Takk

Med en sånn holdning, så orker jeg ikke å spørre engang.

Kan desverre ikke tvinge deg til det, faktisk skal du få lov til å slippe! Holdningen du så fint refererer til, er en holdning som uttrykkes ved høyst useriøse innlegg. Veit ikke om det var et krampeaktig forsøk på å være morsom, fra Kenny000s side, men det får så være.

 

AK47: Vi er en trivelig liten gjeng 16åringer som har holdt på med cs en god stund, og som ikke liker å ta det alt for seriøst. Det vil si, vi spiller når det passer folk, gjerne litt i helga. CSS har vi ikke starta med enda, vi får se. Er du fortsatt interessert, send en PM ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg kunne tenkt meg å væra med, søker clan nå så:) har spilt lenge nok til å  huske alle mapsa....

 

hva er ipen, så kan dere teste meg osv...

Skulle ikke du starte en klan a? Eller bare dreit du i den? Hvis du skal starte klanen så er jeg intresert.

jeg kan gjerne teste.. vet ikke om jeg er skilled eller ikke i cs 1.6 jeg, tja.. ligger vel på rundt dobbelt så mange drepte enn jeg har blitt drept.. ;)

Lenke til kommentar
Vi har warserver, vt og alt som trengs, og søker etter erfarene folk som kjenner spillet godt og har skills. Vi er for tiden bare to spillere som er aktive.

Hvis du er interessert, join #BaJ @ Qnet eller send meg en pm (eller svar på denne tråden).

 

Mvh Papillon :)

Har skills ja... Men vet ikke om jeg vil prøve å trye dere... Er for god :D

Lenke til kommentar
Vi har warserver, vt og alt som trengs, og søker etter erfarene folk som kjenner spillet godt og har skills. Vi er for tiden bare to spillere som er aktive.

Hvis du er interessert, join #BaJ @ Qnet eller send meg en pm (eller svar på denne tråden).

 

Mvh Papillon  :)

Har skills ja... Men vet ikke om jeg vil prøve å trye dere... Er for god :D

Da skal du få slippe :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...