Gå til innhold

Siemens M65= DRITT-telefon


Anbefalte innlegg

Ikke for å henge ut siemens på noen måter..

Men var en rundtur i de fleste butikker som selger mobil telefoner for noen uker siden, før jeg kjøpte min 6230..

Hadde da lyst å prøve ett annet merke enn Nokia, og tenkte da på Siemens som alternativ.

Jeg ble rett og slett frarådet.. Det var det merke dem desidert hadde hatt mest feil på.

det der har jeg rett og slett vanskelig for å tro på. i følge feks connect.de så er enda SEM og Nokia verre enn Siemens.

To år siden ca, så sa man at siemens hadde lavest feil snitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siemens M65 er IKKE en dritt mobil, den fikk ikke 5 i test for ingenting. Jeg har hatt M65 omtrent siden den kom og JA det var bugs på den programvaren, men nå er det kommet ny og enda en kommer nå. Hvis du oppdaterer mobilen forsvinner masse plagsome programvare feil.

 

Jeg har også S65 med nyeste programvare og den er også veldig bra, Hverken Siemens eller mobilene de lager nå for tiden er "Dritt" det er bare barnslig å hyle ut sånne påstander uten å ha gjort noe selv for å prøve å ordne det.

Lenke til kommentar
Siemens M65 er IKKE en dritt mobil, den fikk ikke 5 i test for ingenting. Jeg har hatt M65 omtrent siden den kom og JA det var bugs på den programvaren, men nå er det kommet ny og enda en kommer nå. Hvis du oppdaterer mobilen forsvinner masse plagsome programvare feil.

 

Jeg har også S65 med nyeste programvare og den er også veldig bra, Hverken Siemens eller mobilene de lager nå for tiden er "Dritt" det er bare barnslig å hyle ut sånne påstander uten å ha gjort noe selv for å prøve å ordne det.

Min Siemens M65 fungerer perfekt, absolutt ingenting å utsette på den. Uhm, bortsett fra at det irriterer meg litt at man ikke kan legge til ord med tall i i T9-ordlista.

 

Det som irriterer meg grenseløst er Nokia og Ericsson "supportere" som klager på ALLE andre telefoner. En kompis av meg kommenterte at jeg har kjøpt en Siemens telefon: "Fy faen altså, Siemens er jo bare drit, Nokia er tingen!". Ok, så spurte jeg han om han hadde eid en Siemens telefon noengang, nei det hadde han ikke... Ok, så spurte jeg han om han hadde PRØVD en Siemens telefon noengang, nei det hadde han ikke...

 

Og det er nok ikke bare han som går rundt og sprer idiotiske usanne rykter.

 

Det morsomme er at selv har han en Nokia 3510i, og DET er jo en bra telefon, hahaha.... :cry:

Lenke til kommentar

Sourze - hehe latterlig

 

Jeg deler bare mine erfaringer, har jeg kjøpt noe bra som jeg er fornøyd med så sier jeg selvfølgelig det, får ikke betalt av Siemens for å skryte av at mobilene deres er bra.

 

Bryr meg midt i * hvilken mobil folk har, men når de spør om hjelp og råd så får de det, prøver ikke å utkonkurere Nokia f.eks for jeg har ikke prøvd noen nye Nokia mobiler, men jeg leser tester og prøver å følge litt med så vet sånn ca hva som gjelder nå.

 

Nokia var en gang bra, men JEG synes det har bare gått nedover selv om de har fått nye ting. Stikk motastt på Siemens, de har tatt seg veldig bra opp, fra å lage noe jeg knapt ville la hunden min tygge på til veldig bra mobiler med alt til en grei pris.

 

Setter meg ihvertfall ikke ned og anbefaler noe jeg ikke synes er bra.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Må nesten le litt, selv om du har problemer ser jeg ikke helt at du har rett til og si at M65 er en dritt telefon, du kan gjerne si at du fikk et ræva eksemplar, men vet ikke om noen andre med disse problemene..

 

GARANTI er en fin bil!

enig! slutt og sleng dritt over siemens

Lenke til kommentar
det der har jeg rett og slett vanskelig for å tro på. i følge feks connect.de så er enda SEM og Nokia verre enn Siemens.

To år siden ca, så sa man at siemens hadde lavest feil snitt.

og du har jo grunnlag til å si at jeg lyver.. ja.

kanskje ikke, men det kan du heller ikke om meg.

 

 

ps! sa heller ikke at du løy, trakk det bare litt i tvil. Stor forskjell ;)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Joda,jeg har faktisk prøvd å oppdatere sw,men da ble den enda verre(se tidligere postering).

Og den nektet da å la seg oppdatere på ny.

Det ble også forsøkt med oppdatering da jeg leverte den inn til service...

For å tilfredstille dere Siemens-fetishistene så er displayet veldig bra på M65.

Det var i allefall et must for min del ved valg av kamera-mob.

Vi får se om jeg blir fornøyd når jeg får den igjen fra service.

Frem til nå så har den vært dritt :!:

Lenke til kommentar

Alt har en viss feilprosent, og er man litt uheldig får man kanskje et eksemplar som skriker feilproduksjon. Det er helt ren sannsynlighetsregning.

 

Feilprosenten varierer selvfølgelig fra merke til merke og modell til modell, uten at det føres opp noe register over det. Det kan altså bare spekuleres på feilprosenten på forskjellige modeller, slik Darth Kjell viser oss et eksempel på. Dette gjelder alt av elektronisk utstyr, matvarer, biler osv.

 

Siemens, og alle andre produsenter, tar fullt ansvar for slike problemer. Du skal ikke trenge å støte borti problemer ved å levere den inn, sett bort fra ventetiden. Du får da en lånetelefon, som sannsynligvis er lettere å leve med enn den eksakte telefonen du nå lever med. Mobiltelefonen skal senere komme tilbake i dine hender feilfri.

 

Det er ikke riktig å si at M65 er en direkte "dritt-telefon" av den grunn, for slike ting skjer nemlig med alle modeller i flere eller færre eksemplarer. Enkelte modeller har større rykte på seg enn andre angående feilproduksjon, og slike rykter påvirkes av mange tilfeldigheter. Et eksempel er hvis amobil.no får en litt defekt test-modell. Noe slikt vil føre til at forholdsvis mange av de som leser testen kanskje lar være å kjøpe mobiltelefonen. Noe av det samme skjer også når en forum-bruker får en defekt modell.

 

Din mobiltelefon er ikke en representant for alle M65.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

@Hoax: Bra kommentar.

Nå skal man være misfornøyd, og det skal man være slik at det også smitter over på de andre.

 

Som sagt, jeg håper vedkommende bytter ut sin M65 til 5140 og blir storfornøyd etter det. Man må regne med noen småfeil i starten, t.o.m fra Siemens, når man da altså kjøper en helt ny telefon, t.o.m fra en helt ny serie er det noe man må leve med..

 

Siemens har t.o.m nå sendt ut datakabel til en som ønsket en SW-update!

 

Ja, nei, jeg synes kanskje moderator kunne endret titel på topic, da det ikke har noe med faktisk tilfellet å gjøre, da M65 ikke er en "dritt-telefon".. men det gjelder ett enkelt eksemplar med feil..

Lenke til kommentar

Det var da rart, min fungerer ypperlig.

 

Er utrolig fornøyd, og siden S65 er så lik skal jeg oppgradere til den. Savner bluethooth, også er den stiligere, mer hendig og har MP cam og minnekort plass. En annen i familien overtar M65'en, men kommer nok til å bytte om hvis jeg er utpå sjøen eller det regner veldig. Har gjenntatte ganger hatt mobilen i lomma når det regner, og den blir ikke ødelagt :w00t:

Endret av megavolt
Lenke til kommentar

Må si meg ganske enig.

Har kjøpt Siemens for første gang, og det ble en liten skuffelse.

 

Har hatt ca. 10 nokia telefoner, men aldri hatt så mye softwarefeil som min M65 har nå (ikke oppdatert software).

Skal kjøpe datakabel, så håper det blir bedre med nyere SW. :hmm:

Lenke til kommentar
minnie - Hvis du klager til siemens-mobile så kan det hende de sender deg en gratis kabel for å oppgradere mobilen med, det er vist ny trend...

 

Det blir mye bedre med ny firmware

håper du har rett ang. ny firmware. ønsker å gi telefonen en sjanse før jeg ev. selger den og går over til Nokia igjen... :p

Lenke til kommentar

Hmm.. du må gjerne gå over til Nokia igjen, er liksom flere som går andre veien.. men men :p

 

Husk at Siemens gir gratis oppdatering til alle da, så stikk innom ditt nærmeste verksted og sjekk om de utfører slike oppgraderinger (Siemens betaler, så de sier som oftest ja!).. Zodiac er et slikt verksted som 100% sikkert oppgraderer for deg, gratis! Et annet selskap som bl.a. befinner seg her i Trondheim heter noe med KT... med blå bokstaver, husker ikke navn, uansett telefonen bør gies en sjangse til.. hvis ikke; Lykke til med din 5140 :!: :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...