Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det hender jo det er flere filmer som har brukt samme tittel (Before Sunset har i flg imdb f.eks. vært det engelskspråklige navnet på en koreansk film fra 1960 [digresjon]som så interessant ut[digresjon]).

Ny oppgave, riktignok brukt før, men med andre screencaps:

PS.: Er det andre som har problemer med at de ikke lenger får "Nytt svar"-epost?

Edit: Og at ting henger når man legger til vedlegg?

Endret av Njål
Skrevet
Tom Yum Goong, om jeg bare kunne gjøre en brøkdel av akrobatikken til Tony Jaa.

5349181[/snapback]

En mikrobrøkdel hadde gjort seg. :p

Selvfølgelig riktig! :thumbup:

Ønskereprise (fra meg selv :p ), no wires, no sfx, no cgi:

Skrevet

5349181[/snapback]

Noen som har sett/kjøpt denne filmen enda? Gleder meg som en unge jeg, for å være ærlig.

Skrevet
Noen som har sett/kjøpt denne filmen enda? Gleder meg som en unge jeg, for å være ærlig.

Ta det i sticky? Men så vidt jeg vet finnes det ikke noen offisiell DVD-utgivelse av den, ihvertall ikke tekstet. Den er dog en skikkelig moro film.

Skrevet (endret)

5349181[/snapback]

5349294[/snapback]

Har sett den, og den holder like høy kvalitet som Ong-Bak, men det blir nesten et problem. Fordi den minner rett og slett litt for mye om Ong-Bak. Men faen heller, det er jo en herlig film.

Endret av Scarface^
Skrevet

Det er vel ute en kinesisk dvd (i tillegg til kinesisk og thai vcd), men vanskelig å få tak i og utekstet på annet enn kinesisk.

Filmen er elendig som film, men svært underholdende, og med fysikk/koreografi/stunts/kampsport av en annen verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...