Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan avsløre tittelen: Blackthorne.

Ingen kjente skuespillere, men er høyt rangert på Rotten Tomatoes. Handler om Butch Cassidy og hans ryktede liv i Bolivia, dit han flyktet etter å ha drevet med togran i amerika. Skjønner at denne var litt ukjent. 

Åpen oppgave. 

Endret av anon_83104
Skrevet
anon_83104 skrev (27 minutter siden):

Kan avsløre tittelen: Blackthorne.

Ingen kjente skuespillere, men er høyt rangert på Rotten Tomatoes. Handler om Butch Cassidy og hans ryktede liv i Bolivia, dit han flyktet etter å ha drevet med togran i amerika. Skjønner at denne var litt ukjent. 

Åpen oppgave. 

I grunnen har jeg sett mye Western / Spaghetti.  Men det er jo en haug jeg ikke har hørt om en gang. 

• Liker 2
Skrevet
Deschain skrev (Akkurat nå):

Indiana Jones: raiders of the lost ark

Damn, håpet at jeg klarte å finne et bilde som ikke avslørte det så fort. Riktig. :)

• Liker 1
Skrevet

Da har ekstremværet gjort sitt med en del av det moderne liv hos meg. Er uten strøm og regner med jeg mister internettet om litt. Hvis jeg har rett så kan noen andre ta oppgaven. 

Skrevet (endret)

Ok, da tar vi noe vanskeligere. Dette er en svært bra film som jeg virkelig kan anbefale, ikke Hollywood.

The Edukators (2004) by Hans Weingartner - Unsung Films

33 Popular Movies Going All "F*ck The System!"... - onedio.co

image.jpeg.d07b1a8e14647806e136d404295f5fc2.jpeg

Endret av Tabris
Skrevet

Denne er nok litt obskur. Dette er den tyske filmen Die Fetten Jahre sind Vorbei (The Edukators). En fantastisk film som viser kontrasten mellom ung idealisme og voksen kapitalisme/realisme.

Åpen oppgave.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...