Gå til innhold

Lyden i Doom3 bare forsvinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nylig installert Doom3, men hver gang etter mellom 2-4 minutter så bare forsvinner lyden i spillet :hrm: og kommer ikke tilbake uten at jeg "resetter" spillet.....utrolig irriterende......hva kan skyldes dette? :hmm:

-slabbedasken-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også doom3.. men har ikke no problem med lyden.. :)

kansje det kan vere lydkortet ditt eller no feil med spill filene du lasta ned...

håper det årner seg :thumbup:

Skrevet
gå i System og ta av Surround speakers til NO og så med engang til bake til YES. Resetter lyden uten å restarte spillet.

Simon

Den detter bare ut igjen, skru av surround for godt og skru den på i windows.

Skrevet

Har samme problem jeg også og har gått for surround i windows og surround speaker = No i doom 3. Nå forsvinner iallefall ikke lyden.

Skrevet

Hva har den artikkelen med denne posten å gjøre? Lenge siden jeg leste den greia fra 93 :p

Like mye med saken som at lyden forsvinner i skjermkort/skjermer forum?

sant iofs ;P

Men at en kjærring i 93 syntes doom var jævli har ingenting med at lyden forsvinner.

Skrevet (endret)

ja og internet er forbut i Iran uten statslig overvåking. 56k for de rike ROFL. so what.. til bake med Doom 3 lyden.

Simon

Endret av Templar
Skrevet (endret)

jeg foreslo at du kunne stå slå av surround-lyden i spillet i din forje post,uten at du skrev noe tilbake ?nå lager du egen post om dette ?

bruker du surround lyd på doom 3 ? :wallbash:

Endret av Traxco
Skrevet (endret)

Svele: har du ingenting å gjøre på du? Hvorfor skrive tekst i en tråd når du har INGENTING nyttig og komme med....det er MYE mere alvorlig enn å lage en tråd på feil sted :mad:

tråden havnet under feil kategori ser jeg nå...var litt for rask ute der!

Har Audigy2 lydkort så det er ikke "dårlig" men prøvde det og skifte på surround on/off når det hakket og det fungerte :-D så takk for tipsene.

Endret av Slabbedasken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...