VeritaMortem Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Heisann folkens.. Satt nettopp opp en pc for en kamerat, xp 3000+ 1 gb pc3200 ram, radeon (powercolor) 9800 pro kort.. Problemet er at i doom3 så blir skriften i menyen "grøtete" dvs. vanskelig å lese.. Er det noen som har vært borti et slikt problem? Regner med det er drivere el noe.. Har installert Catalyst 4.7... Org. doom, ingen "privat kopi"... Kjempe om jeg får et par "vetige" innlegg. Takker! God natt alle sammen. Mvh.Morten Edit: Beklager mye om det er feilpost, men i.o.m. jeg tror det har med Skjermkortet å gjøre postet jeg det her.. Hvis det er feil ligger jeg meg seff flat. Endret 15. august 2004 av VeritaMortem
Rubex Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Prøv disse driverene og se om det løser problemet
VeritaMortem Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 (endret) Takk for kjappt svar. Er litt redd for å anbefale han disse driverene, pga. når jeg installerte de fikk jeg faktisk bluescreen når jeg forsøkte å starte windows.. Uten å oppfordre til at denne tråden blir en diskusjon om de nye driverene... Bare en erfaring fra meg...( og ja, er klar over at det finnes en tråd om det allerede. ) Lurte egentlig på om noen andre har opplevd dette? har btw. testet på forskjellige skjermer osv. Maskinen satt jeg opp i går, har har ventet siden 93 på oppfølgeren til doom så... hehe. Fikk satt opp maskinen sin fredag den 13, på utgivelsesdagen. Ps: Dette må ikke blir en "doom3" tråd, dem har vi for mange av allerede.. Om noen har meninger/erfaringer med dette, please del dem. Edit: leifs, as always.. Endret 15. august 2004 av VeritaMortem
Niclas Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Tror jeg vet hva det er. Gå til "Skjerminstillinger" -Avansert -3D -OpenGL så drar du den fra "Ytelse" til balansert, eller kanskje optimal kvalitet da vil det fort bli bedre... om det var dette som var problemet that is :|
VeritaMortem Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Kjempe! Tusentakk for hjelpen.
dopus Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 opplevde at det ble grøtet skrift på min 17" lcd skjerm, men når jeg satte oppløsningen i spillet til 1280*1024(native mode for lcd skjermen) så var all skrift knivskarp igjen.
Rafael Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Tror det har noe med filtering å gjøre, altså trillianær (?)..
aMo Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Nicklas svarte rett.. Prøv selv, skru ned fra balansert/optimal til ytelse og se hva som skjer.. Da blir texturene voldtatt, og menyene i doom3 er texturer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå