Gå til innhold

Hva er positivt og hva er negativt med D3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+grafikk

+underholdningsveerdi

+lyd

+chicken punch:D

 

-+fysikk tønnene velter av en rocket launcher.. eller velter ikke.. kommer helt ann på tønna :ermm:

+- dritskummelt (kult og kjipt på en gang :p)

 

-gameplay.. er vel for det meste løp skyt monster finn pda.. ;)

 

gir den 8\10 er ett bra spill verdig en plass i hylla :w00t:

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Har spilt en stund nå og kommet så langt at jeg nettopp har fått motorsaga (bare for å gi de som har spilt det en antydning hvor jeg er).

 

Synes det var superskummelt i begynnelsen, men etterhvert så blir det litt ensformig; du går inn i et rom, trigger et eller annet og så kommer det et monster/zombie o.l. Det ligner veldig på Doom 1 og 2 i så måte, men jeg ventet meg kanskje litt mer av et helt nytt spill.

 

Det er også veldig lineært - er kun noen ytterst få steder hvor det er mulig å løse ting på mer enn en måte virker det som, så replay-verdien er nok forholdsvis lav.

 

I tillegg er det altfor lett - jeg spiller på medium vanskelighetsgrad (av de tre som er tilgjengelig default - husker ikke hva den heter) og har bare dødd 2-3 ganger i løpet av mange timers spilling. Skulle nok valgt den 'verste' vanskelighetsgraden.

 

Men for all del: Det er vel verdt de 299,- jeg ga for det, og er absolutt et godt spill, men at det får 9/10 poeng og lignende i tester synes jeg er litt merkelig, tror testerne ser seg blind på grafikken (som er bra, men ikke så bra som jeg trodde den skulle være) og ikke legger nok vekt på innholdet.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Har spilt en stund nå og kommet så langt at jeg nettopp har fått motorsaga (bare for å gi de som har spilt det en antydning hvor jeg er).

 

Synes det var superskummelt i begynnelsen, men etterhvert så blir det litt ensformig; du går inn i et rom, trigger et eller annet og så kommer det et monster/zombie o.l. Det ligner veldig på Doom 1 og 2 i så måte, men jeg ventet meg kanskje litt mer av et helt nytt spill.

 

Det er også veldig lineært - er kun noen ytterst få steder hvor det er mulig å løse ting på mer enn en måte virker det som, så replay-verdien er nok forholdsvis lav.

 

I tillegg er det altfor lett - jeg spiller på medium vanskelighetsgrad (av de tre som er tilgjengelig default - husker ikke hva den heter) og har bare dødd 2-3 ganger i løpet av mange timers spilling. Skulle nok valgt den 'verste' vanskelighetsgraden.

 

Men for all del: Det er vel verdt de 299,- jeg ga for det, og er absolutt et godt spill, men at det får 9/10 poeng og lignende i tester synes jeg er litt merkelig, tror testerne ser seg blind på grafikken (som er bra, men ikke så bra som jeg trodde den skulle være) og ikke legger nok vekt på innholdet.

HELT og FULLT enig!!! :w00t::thumbup::w00t::w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

+ Godt teknisk

+ De to første timene er utrolige

+ Til tider veldig bra level-design

+ Hagla

+ Skummelt

+ Bra oppdatering av de gamle monsterene

+ The Soul Cube

 

- Dårlig art direction trekker ned det grafiske

- Tam lyd, spesielt våpnene

- Ensformig og repeterende gameplay

- Latterlig forutisgbare "skvette-scener"

Lenke til kommentar

+ Flott grafikk

+ Gøyale våpen

+ Motorsagen :w00t:

 

 

- Alt for ensformig

- litt for enkelt

- dårlig AI

 

Litt usikker ka eg skal si om "monstrene" om de er bra eller dårlig, uansett, noen av dem er jo bare latterlig! :tease:

Men uansett, syns det var verdt pengene, det er ett morro spill!

 

Edit: All denn derre "monstrer dukker opp bak deg, monstre dukker opp i ett flammehav". Artig de tre-fire første gangene. De treogtyve neste gangene er det ikke like morsomt.....

Endret av dchwel
Lenke til kommentar
Jeg har også bestilt fra elkjøp :)

Men har du fått ordrebrekreftelse? Jeg fikk ingen... Sender elkjøp e-post etter at du har bestilt?

Nei, min er antakelig vis ikke sendt enda, fordi jeg bestilte natt til Lørdag, og i dag er det søndag! De sender ikke på søndager, så den blir vel sendt i mårra...

Men det er ikke uvanlig at enkelte nett steder "glemmer" å sende ordre-bekreftelse eller sende-bekreftelse! komplett har gjort slik flere ganger!

Lenke til kommentar
Men det blir sent fordet?

 

Det er dumt at det var 110 kr i frakt da...

Ja, men jeg bestilte pakken som brev, det kostet 55kr og når det sendes som brev går det raskere!

Den raskeste måten å sende noe på, èr brev!

 

BTW: Jada, den sendes fordi! INgen ting å være redd for!

Jeg bestiller stuff fra komplett.no, amazon.co.uk, play.com osv osv hele tiden!

Det eneste jeg lurer på er om hvor raske Elkjøp gentlig èr til å sende stuff!

Jeg har en temmelig stor mistanke for at de kan være veldig trege! :hmm:

*Håper på at de er raske!* :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...