Gå til innhold

test av Geforce 6800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja desverre. Jeg var ferdig med testen tidlig i August, men så fikk jeg skoleplass på Noroff i Bergen. På tre uker måtte jeg skaffe meg et sted å bo, finne ut av hvor skolen min er i Bergen, få nok penger til å betale første månedsleie + depositum og i tillegg flytte fra Kristiansand til Bergen.

 

Hadde planer om å publisere testen så fort jeg flyttet, men jeg får ikke gjort det grunnet mangel på internett. Jeg beklager meget for dette og forstår oppstyret rundt testen, men den kommer så fort internetten er på plass.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vi beklager at det har vært svært dårlig fremdrift i sommer når det gjelder skjermkort-tester. Vi rekrutterte en person fra skjermkort-delen av forumet her, men det viste seg ganske raskt at arbeidsmengden ble for stor. Det å teste skjermkort er en svært krevende oppgave, ikke minst med tanke på tid.

 

Vi lover å komme sterkere tilbake med skjermkort-tester utover høsten, og satser på å få kjørt i gang flere "roundups" med kort i ulike prisklasser. I mellomtiden får dere bare følge med på de store utenlandske sidene, som tester "rubb og rake" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...