Mistral66 Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei! Har dellmaskin med ATI 9800 pro, 2,8GHz, 512 Mb etc... Installert helt ok. både på 800 og 1024 starter spillet går litt, og svarter ut. Lukker seg selv og tilbake til skrivebord... Er ikke PC "god" nok? M
Vrengtpolvott Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Jeg hadde også samme problem, men det ble fikset ved hjelp av en patch fra ATI, som ordnet dette. http://www.ati.com/support/infobase/4547.html Bare last ned den der, så skal det funke helt fint
HWE Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg har samme problem med PC9800pro. Krasjer alltid før jeg får spilt (etter første brett er ferdig loadet så krasjer/henger det rett etter noe rulletekst med en klode i bakgrunnen). Hjalp ikke med beta driverne (patch som den ble kalt over her) for min del. Har en kamerat som har samme skjermkort og samme problemet. (prøvd både i xp og w2k, ymse drivere, renset vekk gamle drivere. Og spillet bruker direct x, har testa både 9.0 b og c) Endret 14. august 2004 av hwe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå