Gå til innhold

Newbie trenger traust telefon


Hesle

Anbefalte innlegg

Har omsider funnet tiden moden for å anskaffe mobil. Viktitgst er best mulig

kvalitet til lav pris (1- 100 kr tilbud m abb, ca 1000 kr uten). Dernest vil jeg gjerne ha radio, kamera kunne også vært morsomt, men billedkvaliteten er ikke så nøye, heller ikke skjermoppløsning. Antall ringetoner og spill muligheter er helt uvesentlig, jeg er en godt voksen man og skal primært bruke telefonen til å

kommunisere med. Nokia 3200 er lite pen og Sony Ericson T630 har ikke radio etter hva jeg har forstått.

 

Tips om hvilke andre telefoner jeg bør se på mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

 

En nyttig og utfyllende test du har gjort av de mobilene :thumbup: Om radiodelen ikke er for omfangsrik og dyr går jeg trolig for SE T630. Ser forøvrig at det er tilbud på Nokia 6610 i, som også har de funksjoner jeg ønsker. Har du kjennskap til denne, har den mye felles med 6510 i? Sistnevnte har fått veldig dårlig skussmål av endel brukere :ermm:

Lenke til kommentar

Du kan få kjøpt SE T610 med netcom kontant for rundt 1200kr på Elkjøp og radioen koster 375,- hos Telebutikken, vurdere å kjøpe meg en selv. Du må også huske på at Nokia 6610i og Nokia 3200 har samme spesifikasjoner og skjerm, eneste forskjell er designet. Nokia 6510 har jo ikke fargeskjerm(kun svart/hvit), men det har radio og plass til en del sms meldinger om du vil ha mange på mobilen. Ellers standard funsjoner som alle andre mobiler har på markedet.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Så det er lik innmat :thumbdown: Da er 3200 uaktuell! Expert har T630 til kr 1 med enten Telenor eller Netcom abb. Blir ikke ringt så mye ut, det blir vel helst tekstmeldinger, har jo fasttelefon. Regner med at det lønner seg å binde seg opp i 12 mnd abb når jeg får en kvalitetstelefon på kjøpet.

 

 

T630 radiodel får du hos MPX til kr 350 :thumbup:

Endret av Hesle
Lenke til kommentar
Så det er lik innmat :thumbdown: Da er 3200 uaktuell! Expert har T630 til kr 1 med enten Telenor eller Netcom abb. Blir ikke ringt så mye ut, det blir vel helst tekstmeldinger, har jo fasttelefon. Regner med at det lønner seg å binde seg opp i 12 mnd abb når jeg får en kvalitetstelefon på kjøpet.

 

 

T630 radiodel får du hos MPX til kr 350 :thumbup:

Hvis du ikke ringer mye.. Så kanskje kjøpe en T610 billig med kontantkort til NetCom.. så kan du bruke MOBYSON abo. Billigste abo. så langt. Er dumt å måtte betale abo.avgift i dyre dommer, hvis du bare skal sende mld etc.. Kjøp en T610 eller T630 billig.. Så kjøper du en Radio ved siden av!

Det er mitt råd! ;)

 

www.mobyson.no

 

billige telefoner uten abo:

 

www.kelkoo.no eller her på amobil.no :)

Lenke til kommentar

Oppsan, trodde tråden min hadde tørket ut jeg, så beklager at jeg ikke har fulgt med på en del timer. :blush: Takk så mye for respons! :thumbup: Når jeg tenker etter så er jeg helt enig med Gauty om at det er dumt å binde seg opp i abb. Men Zemeckis fastslår at det ikke så enkelt å fjerne bindingen på ST 6x0. Noen venner av meg overtalte meg i kveld til å gå for Siemens St 55 med Netcom kontantkort.:dontgetit: Den går nå for kr 500 m 100 kr ringetid inkl. Dette er en strippet telefon uten radio og tastene er små, men bortsett fra det skal det visstnok være et bra kjøp. Selv om jeg aldri har hatt en mobil i hende før tok det meg få min å finne ut av menyene.

Lenke til kommentar
Oppsan, trodde tråden min hadde tørket ut jeg, så beklager at jeg ikke har fulgt med på en del timer. :blush: Takk så mye for respons! :thumbup: Når jeg tenker etter så er jeg helt enig med Gauty om at det er dumt å binde seg opp i abb. Men Zemeckis fastslår at det ikke så enkelt å fjerne bindingen på ST 6x0. Noen venner av meg overtalte meg i kveld til å gå for Siemens St 55 med Netcom kontantkort.:dontgetit: Den går nå for kr 500 m 100 kr ringetid inkl. Dette er en strippet telefon uten radio og tastene er små, men bortsett fra det skal det visstnok være et bra kjøp. Selv om jeg aldri har hatt en mobil i hende før tok det meg få min å finne ut av menyene.

Ja ST55 var en av de få (om ikke den) telefonen i de ok prisklassene som hadde best display og slikt når den ble lansert, og henger vel bra med enda.

 

Jeg vil tro at du blir mer enn fornøyd med en slik en :thumbup:

Lenke til kommentar
Så kanskje kjøpe en T610 billig med kontantkort til NetCom.. så kan du bruke MOBYSON abo. Billigste abo. så langt.

Må huske på at SE T610 er låst til Netcom i 12 mnd da. Netcom låser kun kontant telefonene sine.

Mulig NetCom låser telefonene sine til sine nett.

Men dette har da liten betydning om du feks. velger Sense eller Mobyson, da begge disse leverandørene bruker NetCom sine nett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...