Gå til innhold

X800. Hvor mye klokker du?

mariuski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har prøvd 2 stk

Det ene var ett Asus X800Pro. Hardmoddet det til 16 Pipelines

Asus X800Pro @ 12 pipes 575/600

Asus X800Pro @ 16 pipes 550/600

Asus X800Pro @ 16 pipes 600/600 voltmoddet til 1.65v

Det andre var ett Connect3D. Softmoddet det til 16 Pipelines

Connect3D X800Pro @ 12 pipes ?/?

Connect3D X800Pro @ 16 pipes 555/600 (dette med XT bios)

Begge kortene ble kjørt på helt vanlig vannkjøling.

Endret av JimRamse
Skrevet
kammerat har klart

asus x800pro vivo 610/680 volt moddet og vannkjølt

og det er en god overklokk

Kameraten din høres veldig tvilsom ut, utifra det han påstår.

JimRamse hadde Asus X800PRO og kom til 600/600 såvidt stabilt med vannkjøling og vmodd..

Skrevet
kammerat har klart

asus x800pro vivo 610/680 volt moddet og vannkjølt

og det er en god overklokk

Kameraten din høres veldig tvilsom ut, utifra det han påstår.

JimRamse hadde Asus X800PRO og kom til 600/600 såvidt stabilt med vannkjøling og vmodd..

ja han har vist løyet til meg :whistle:

Skrevet (endret)

Hva er vitsen med og klokke og kødde med X800 kort som er bra nok i massevis uklokket...Lurer på hvor mange skjermkort som går til helv...p.g.a overklokking...

For meg så virker det ut som mange kjøper de beste kortene kun for og få høyest score i 3dmark...

Endret av Znoken
Skrevet
Hva er vitsen med og klokke og kødde med X800 kort som er bra nok i massevis uklokket...Lurer på hvor mange skjermkort som går til helv...p.g.a overklokking...

For meg så virker det ut som mange kjøper de beste kortene kun for og få høyest score i 3dmark...

For det er gøy å se hvor mye ytelse man får ut av kortet sitt :)

Er du helt tæss?

Skrevet (endret)

For det er gøy å se hvor mye ytelse man får ut av kortet sitt :)

Er du helt tæss?

Ja det er vel sånn fjortissgreie da...Ser at det er mange som bestiller 2-3 forskjellige skjermkort for så og sende de dårligste i retur og få pengene tilbake...Dessverre så har nå det blitt så mye ut av unødvendig retur at webshopene har gått sammen for og lage nye regler på retur...og den kommer ganske snart etter det jeg har hørt....

Endret av Znoken
Skrevet
Ja det er vel sånn fjortissgreie da

:!:

De fleste som holder på med skikkelig overklokking er nok desverre folk som er voksne. Man overklokker for å få mest mulig ytelse ut av hardware'en sin. Jeg kan f.eks kjøpe meg ett X800Pro kort å Flashe det å klokke det til X800XT. Da er det penger spart. Men over til den andre tingen du sa. Jeg er enig med deg. Synes det blir for dumt hvis folk bestiller 3 skjermkort, å beholder det beste å sender de andre tilbake. Dette holder ikke jeg på med. Jeg tester å klokker å koser meg, å lever det ikke opp til forventningene min, selger jeg det å kjøper meg ett nytt. Enkelt å greit.

Skrevet

Å sende til bak kort som nevnt synes jeg er dårlig. De skikkelige klokkerne er nok ikke fjortisser nei :p . Men fjortissene skryter mye mer (for mindre) uten å ha peling. Selvfølgelig finnes untak! Så da blir jeg ikke skutt :hmm: ?

Skrevet
Å sende til bak kort som nevnt synes jeg er dårlig. De skikkelige klokkerne er nok ikke fjortisser nei :p . Men fjortissene skryter mye mer (for mindre) uten å ha peling. Selvfølgelig finnes untak! Så da blir jeg ikke skutt :hmm: ?

Kaller du meg en overklokker uten peiling? :nei:

Skrevet (endret)

Jeg hører stadig at mange klarer å ødelegge sine skjermkort.. (x800 pro).. åssen dør de?? av vanlig overklokk??

Endret av Per_le
Skrevet

:yes:

Skrevet

:yes:

:no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...