Gå til innhold

Er Corsair TWINX1024-3200XL & Pro like?

Åsmund@ATi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg hadde tenkt på Shuttle sin kommende SN95G5, så ville jeg bruke Corsair TWINX1024-3200XLPro , men siden dem vart for store, p.g.a litten plass under strømforsyningen så har jeg drevet og sett på Corsair TWINX1024-3200XL som da koster 300kr mindre en Pro på komplett, hadde egentlig tenkt å kjøpe på Netshop.no , men siden dem ikke hadde det så vart det komplett i steden for!

jeg skal kjøpe 1024kit (2x512)

Spørsmålet er: er disse like raske og yter likt?

Corsair TWINX1024-3200XL

Corsair TWINX1024-3200XLPRO

noen som har å si noe på dette emnet?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har allerede fått svar, men siden jeg allikevel sitte her klokken 4 kan jeg slenge på toget og bekrefte at de er like "under panseret"

De LED'ene *er* faktiskt ganske fascinerende når maskinen er i aktivitet. Forskjellige programmer lager forskjellige "mønstre", og du kan f.eks se om maskinen har hengt seg, osv.

Skrevet
Du har allerede fått svar, men siden jeg allikevel sitte her klokken 4 kan jeg slenge på toget og bekrefte at de er like "under panseret"

De LED'ene *er* faktiskt ganske fascinerende når maskinen er i aktivitet. Forskjellige programmer lager forskjellige "mønstre", og du kan f.eks se om maskinen har hengt seg, osv.

..., men han vil jo få problemer med å se det i en shuttle. :hmm:

Skrevet

jeg viste jo at di hade samme timings og slik da, men jeg måtte bare dobbel sjekke!

ja. man vil nok få problemer å se de lysene i en shuttle ja ! hehe!

takk for alle svar! stå på karer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...