Gå til innhold

Hvilket våpen er best

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er ingen fasit på hvilket våpen som er best, det er opp til hver enkel spiller, noen er best med colt, andre med ak, og andre med famas....osv

HAHAHAHA,

nei, m4a1 er best, fordi det sier ekspertene.

Seff er det opp til hver person å bestemme hva de foretrekker!! :realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Poor Leno, selfølgelig er det det.

VENNLIGST les hele tråden!

pr0xy H4xx0r kom med den uttalelsen..

Endret av Jonas
Skrevet
Poor Leno, selfølgelig er det det.

VENNLIGST les hele tråden!

pr0xy H4xx0r kom med den uttalelsen..

eg kom bare med den eg siden eg såg det stod på hjemme siden til enten SK eller NoA

Skrevet

Det er kun en pistol jeg syns er god og det er smeagol. De andre er ekle og ufullstendige.

Av børser, så tror jeg at jeg må holde en knapp med Ak sju og førr, og supressed Colt.

Skrevet
alle våpen er like gode...spørs hva du liker best å hvordan du spiller å aim osv..

Nix, en AWP skader 75% mer enn en glock18. Men om de er like gode å skyte med, nja... opp til spilleren det ja. ;)

Skrevet (endret)
alle våpen er like gode...spørs hva du liker best å hvordan du spiller å aim osv..

Nix, en AWP skader 75% mer enn en glock18. Men om de er like gode å skyte med, nja... opp til spilleren det ja. ;)

så hvis en glock kule treffer deg i brystet og du mister f.eks 15 hp. Så mister du nærmere 30 hp når du får en awp kule i brystet.. Neppe kjekken ! Tror det er litt mer enn 75 % damage i spranget fra Glock - AWP gitt..

Endret av Kurt P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...