Gå til innhold

Moteplagg du ikke kan fordra?

Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke hva du mener med månesko, men jeg skjønner ikke at jenter får på seg de skoene som ser ut som sånne cherox-greier man hadde som barn, bare at de er kledd med fake-pels. (eller ser ut som en vrengt sau)

Det er månesko. :urk:

Skrevet (endret)

En lærer på skolen vår gikk i g-streng, og med kjetting utenpå lommene på buksa. Da hun bøyde seg ned, og man så g-strengen så det ut som om hun hadde kjetting g-streng.....det hører tili historien at hun er over 50 år gammel

Edit: En i klassen min har en Armani strikkegenser, til 2800,- og jeg trodde den var hjemmestrikka!! Det tror alle som ser ham! Mistar litt av meningen med merkeklær da.

Edit 2: En på skolen min går i Svart matrix skinn jakke, med hestehale!!!

Endret av Jeg_ruler
Skrevet
En lærer på skolen vår gikk i g-streng, og med kjetting utenpå lommene på buksa. Da hun bøyde seg ned, og man så g-strengen så det ut som om hun hadde kjetting g-streng.....det hører tili historien at hun er over 50 år gammel

:ohmy:

Hvilken skole går du på da!?

Skrevet
Hmm..... Jeg synes ikke G-strenger er så fælt jeg, spør du meg er det bare sexy :dribble:

Kommer helt an på hvem som bruker det.

Og nei, jeg diskriminerer på ingen måte feite/stygge/whatsoever folk.

Skrevet
Hmm..... Jeg synes ikke G-strenger er så fælt jeg, spør du meg er det bare sexy :dribble:

Kommer helt an på hvem som bruker det.

Og nei, jeg diskriminerer på ingen måte feite/stygge/whatsoever folk.

Jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...