Gå til innhold

beste hero i wc3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, Flamelord er jo helt på jordet. Lagspill er herpa i betaen nå, fordi alle (og da mener jeg ALLE) spammer lavaspawns. Var ikke spesielt moro å få basen meid ned av fire lvl 5 FLs.

Bloodmage har kommet seg sterkt etter at de buffa banish, den er også alt for sterk nå, de gjør nok noe med den også.

Skrevet
Uff, Flamelord er jo helt på jordet. Lagspill er herpa i betaen nå, fordi alle (og da mener jeg ALLE) spammer lavaspawns. Var ikke spesielt moro å få basen meid ned av fire lvl 5 FLs.

Bloodmage har kommet seg sterkt etter at de buffa banish, den er også alt for sterk nå, de gjør nok noe med den også.

For engangs skyld støtter jeg deg fullt ut :yes:

Skrevet

hmm, ja, han r litt overpowered... skal du ha en ordentlig helt, tar du Alchymist på betaen... han r rå til å harrasse med på level6!!! sleng dritten på en enemy tauren/abo/knight, då dør den momentant, + at du får 220 gull, for 150 mana... ca. 45-60 sec. cooldown... åsså healinga hans og dn magien som gjør at han angriper som et h** eier så sykt :roll:

Skrevet
hmm, ja, han r litt overpowered... skal du ha en ordentlig helt, tar du Alchymist på betaen... han r rå til å harrasse med på level6!!! sleng dritten på en enemy tauren/abo/knight, då dør den momentant, + at du får 220 gull, for 150 mana... ca. 45-60 sec. cooldown... åsså healinga hans og dn magien som gjør at han angriper som et h** eier så sykt :roll:

Pluss at AoE negativ armor er <3.

Skrevet (endret)

når er det egentlig 1.17 kommer?

gleder meg til og prøve den overpowered flamelorden :D

hvilken balance fixes er det i den patchen?

...::[ :w00t: post nr.200 :w00t: ]::...

Endret av t0mm3n^_
Skrevet

1.17 kommer når de har fiksa på alt de syns de bør fikse før de slipper den ordentlig.

Idag er det et godt stykke igjen dit, kanskje mest av alt på grunn av Firelord og Bloodmage, men også på grunn av andre skills som ikke funker like godt (eller heller BEDRE) som Blizzard hadde venta. Defend er blant annet under lupen.

Skrevet
Orkene burde hatt paladin

Hm. Paladin har fire skills som orc har lyst på. Paladin er også en STR-helt, som definitivt definerer orc bedre enn AGI og INT. Egentlig er det et veldig bra argument. Bytta ham med en type Blade eller SH, kanskje. HU har jo ingen AGI-helter.

Orc er i alle fall ute og kjører i 1.17.

Skrevet
du kan jo bare logge på beta serveren og spille? og prøve den J***A flamelorden

eller?

orker ikke å laste ned 1.17 når jeg ikke trenger å ha den for å spille på battle.net

venter heller til den kommer ut.

Skrevet

Hmm, når slutter de å beta teste 1.17 :hmm: ?

Når det gjelder hero,s:

UD - Dk & Lich for nuke, så Cl for AOE hvis det er nødvendig.

NE - Warden/Kotg, liker kotg mere i team games

Orc - Fs først, så Naga eller Shadow hunter

Human - Archmage og Mk, bolt er ufattelig effektiv selv som lvl 1 spell :innocent:

Noen ganger Paladin som 3 hero for healing av mk.

Skrevet
Likte den nye defend jeg. Er human spiller så den paste meg fint. Men er enig i at det er for imba.

How convenient. Blir liksom litt feil å si en liker en skill som er helt ute av balanse. Du kan like godt si at du liker at lvl 3 Banish krever 35 mana, og at du liker Firelord med en gang, det sier liksom ikke så mye. =\

Skrevet

hu = archmange

orc = han som lager ulver, husker ikke navnet på han

ne = deamon hunter

ud = han eneste som skyter på ud glemt hva han heter å . :roll:

Skrevet
Likte den nye defend jeg. Er human spiller så den paste meg fint. Men er enig i at det er for imba.

How convenient. Blir liksom litt feil å si en liker en skill som er helt ute av balanse. Du kan like godt si at du liker at lvl 3 Banish krever 35 mana, og at du liker Firelord med en gang, det sier liksom ikke så mye. =\

Det jeg sa er at jeg liker at defend kan reflektere projektilene tilbake på angriperen. Er enig i at det er imba, men det går jo ann å nerfe det litt sånn at det er 20% sjangs for å reflektere f.eks. Synes det er naturlig at defend reflekter og at det skulle vært innført før.

Skrevet
Det jeg sa er at jeg liker at defend kan reflektere projektilene tilbake på angriperen. Er enig i at det er imba, men det går jo ann å nerfe det litt sånn at det er 20% sjangs for å reflektere f.eks. Synes det er naturlig at defend reflekter og at det skulle vært innført før.

Ah, skjønner hva du mener. Det de vurderer nå er å sette sjansen for retur ned til 30 %, mener jeg. De fjerner også retur-muligheten på angrep fra bygninger, og vurderer hvorvidt luftangrep skal returneres. Sånn det er nå så har gargs og wyvs et STORT problem mot defend, ettersom de plutselig blir eid av seg selv.

Men nå er jeg offtopic, sorry.

Skrevet

Defend burde ihvertfall ikke reflektere tilbake til luftenheter. Jeg har ikke ett så stort problem med at de reflekter til bakke enheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...