goggys Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) Orc: Far seer. Ulvene ruler Nelf:KOTG med entagnling roots Human: Archmage UD: Death knight med ghouls Edit: Tinker er den verste heroen. Har ennå ikke sett noen bruke han. Endret 12. august 2004 av goggys
uberhunter Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 tinker er jo rå level1: factory1 level2: husker ikke hva dn heter, gjør skillsene bedre1 level3: factory2 level4: skills+2 level5: skills+3 level6: ultimate han ødelegger ALLE bygningene han kommer over
.tomf Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 tinker er jo rå level1: factory1 level2: husker ikke hva dn heter, gjør skillsene bedre1 level3: factory2 level4: skills+2 level5: skills+3 level6: ultimate han ødelegger ALLE bygningene han kommer over han er ikke så god på begynnelsen syns jeg da,men ultimate er jo rå mot bygninger.
vaskiZ Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) Tinkern er jo god til å creepe med da. Har også sett han brukt til harass. Bare sjekk Cyberllama's reps, her. Ellers er en item-stacka solo blademaster utrolig artig å bruke. Endret 12. august 2004 av vaskiZ
cyberPanda Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 blaidmaster er en iriterende jævel og jeg hater han. faar seer 4ever. som andre helt er sea witch helt rå, frost arow er beste autocast spellet på spellet
JoeDohn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tinker må bare brukes med omhu. Noen helter er bedre på harass og pressing enn andre, men en kan alltid creepe opp helten og bruke den defensivt. TC og PotM er heller ikke de stødigste på harass, egentlig er vel ikke Paladin det heller.
ratata Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Deathknight, naga, beastmaster, far seer, mk... alle er vel som sagt gode til sitt formål. Men eg held ein knapp på deathknight.
.tomf Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tinker må bare brukes med omhu. Noen helter er bedre på harass og pressing enn andre, men en kan alltid creepe opp helten og bruke den defensivt. TC og PotM er heller ikke de stødigste på harass, egentlig er vel ikke Paladin det heller. jeg syns death knight er veldig god på harras,mk syns jeg er god på det og. men death knight er vel den beste på harras,eller beastmaster
tankbug Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 ikke noe som er artigere enn å se en high-level blademaster utstyrt med lightning-orb gå berserk inni en haug med archers, da ler jeg ondt, digg å se horene bli kvestet
vaskiZ Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) Det er like artig som å se archers dø mot høy-level AOE. Carrion swarm, eller chain-wave (chain lightning / shockwave) eller blizzard / flamestrike Endret 13. august 2004 av vaskiZ
sparks Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tinker er meget god til rush. Men det er sant som folk sier, hver hero har sin nytte.
sparks Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tinker må bare brukes med omhu. Noen helter er bedre på harass og pressing enn andre, men en kan alltid creepe opp helten og bruke den defensivt. TC og PotM er heller ikke de stødigste på harass, egentlig er vel ikke Paladin det heller. jeg syns death knight er veldig god på harras,mk syns jeg er god på det og. men death knight er vel den beste på harras,eller beastmaster FS er utrolig på harass.
.tomf Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Tinker må bare brukes med omhu. Noen helter er bedre på harass og pressing enn andre, men en kan alltid creepe opp helten og bruke den defensivt. TC og PotM er heller ikke de stødigste på harass, egentlig er vel ikke Paladin det heller. jeg syns death knight er veldig god på harras,mk syns jeg er god på det og. men death knight er vel den beste på harras,eller beastmaster FS er utrolig på harass. ja,han med feral spirit. glemte han
.tomf Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) blaidmaster er en iriterende jævel og jeg hater han.faar seer 4ever. som andre helt er sea witch helt rå, frost arow er beste autocast spellet på spellet syns dark ranger sin arrow spell er bedre. når den spell'sen er på level3 så er det +20 damage,og et 350hp(elns) skeleton. alt for -6 mana edit:sorry for dobbelpost Endret 14. august 2004 av t0mm3n^_
Chasseur Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 men nye betaheroen, Flamelord eier!! på turtle rock, creeper du de grønne creepsa ved basen, med spawns, og får 2 nye, og så kan du ta creepshoppen, og få flere og flere spawns.. han alene med spawns tar jo "nesten" alt.. men heronuk han, da dauern som en flue..
Dux ducis Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 (endret) Tinker er ikke SÅ dårlig som alle skal ha det til. Er fin som 2. hero noen ganger. Mine favoritter: Panda, Blademaster og Far seer. Den beste etter min meninger MK, er jo så syk kombinert med Archmage. EDIT: Synd at Far seer's ulver snart(Neste patch) gir 40 % mer exp. Litt synd at f.eks en archmage går opp et level av bare å drepe ulver når du harasser han. Går jo ann og løpe de unna men med militia er ikke det så lett. Endret 14. august 2004 av Zythius
goggys Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 men nye betaheroen, Flamelord eier!!på turtle rock, creeper du de grønne creepsa ved basen, med spawns, og får 2 nye, og så kan du ta creepshoppen, og få flere og flere spawns.. han alene med spawns tar jo "nesten" alt.. men heronuk han, da dauern som en flue.. Ja helt enig. Han eier alt og alle. Tror alle kommer til å være han etter hvert
Denethor Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Liker sjølve FS veldig godt til første hero, da eg speler med Orc.. Men 1on1 mot NE liker eg godt Blademaster som første hero, den eig archers .
Dux ducis Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Han eier Wisps enda mer! Endret 15. august 2004 av Zythius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå