CurSe Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 bah...og jeg ga 468kr for Doom III på gamesmix med frakt. Var riktignok med i en trekning om 10 T-skjorter,men dem så jeg aldri noe til...men men, hadde gitt 499kr for spillet glatt
Eelo Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg ga 599,- i går og angrer ikke ett sekund.. verdt hver en øre.. litt over 5 timer igjen til jeg er ferdig på jobb...
emacoolit Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg skulle kjøpe Doom3 på Elkjøp på Tiller (Trondheim) på fredag, og da var de utsolgt. Så sullet jeg omkring i flere butikker, uten å finne spillet noe sted. I et lyst øyeblikk fant jeg ut at jeg skulle gå på Lefdal og se etter spillet. Der hadde de en hel vegg med Doom3 til 299,- kr. Knallspill. Vanligvis går jeg lei av spill etter kort tid. FarCry og Doom3 er i en klasse for seg selv. 40-45 fps i snitt, med XP2400+, R9500Pro, 800x600 oppløsning, alle skygger og detaljer skrudd på, og 2xAA. Jeg har 768 MB RAM, og Cacheman viser at jeg har ca 250-300 MB ledig RAM, uansett hvilket brett jeg spiller på. Edit: spiller med Medium detaljer (128 MB RAM på skjermkortet). Endret 20. august 2004 av emacoolit
22122277 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Kjøpte D3 til 499 hos Narvesen, Oslo. Hadde egentlig vært hyggeligere å kjøpt det til 299 hos Elkjøp, men jeg gadd ikke å dra bort dit. Nå skal jeg imidlertid selge spillet på QXL, da PC-en min knapt nok takler 800x600 medium. Kjøper sikkert spillet på nytt igjen hvis jeg skaffer meg ny PC til neste år. Jeg fikk imidlertid dette "morsomme" spm på min auksjonside (auksjonen ble opprettet 15.08.04): "Hvor har egentlig du kjøpt spillet fra??? Det har ikke sluppet ut i norge enda!! Det er nettopp blitt sluppet ut i USA så det må være et rippet, kopiert spill eller image av spillet som da faktisk da er ulovlig...???". Skrev i annonsen at spillet var kjøpt 15.08.04... Release i Norge var vel 13.08.04.
Saftis Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 "Hvor har egentlig du kjøpt spillet fra??? Det har ikke sluppet ut i norge enda!! Det er nettopp blitt sluppet ut i USA så det må være et rippet, kopiert spill eller image av spillet som da faktisk da er ulovlig...???". QXL ass... en gjeng med uvitende idioter som betaler overpris. I og for seg det perfekte salgsmarked
cheeplix Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 OT: En jeg kjenner solgte en krem på boks (til å ha i maten) som hadde gått ut på dato for mange måneder siden for 1kr. Annonsen lød: "En gammel kremboks gått ut på dato". Er så mange idioter som byr på alt til 1kr uten å se hva det er. Kjøperen måtte betale porto også . QXL er et marked for mange idioter.
Hoax Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hehe dama har bestillt Doom 3 til meg Men betalte med mitt kort hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå