porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 w000000t?!?! Så **** billig da? _LØP OG KJØP_
xelent Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Var på Elkjøp nå og forhåndsbestilte det! Skal stå utafor kl.10 i morgen og hente det! Kommer ikke til og få sove i natt btw, Spaceworld tar 499 for det. *gledeseg*
potetgullmannen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 er bare juks... har dratt til elkjoep i mange anledninger og da har det kosta 200-300 kr mer enn det står på nettet... ingen får det der for under 559 sikkert.. fotell meg hvis dere gjør det da... kansje elkjoep vinner bitrtelitt mere troverdighet
xelent Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 er bare juks... har dratt til elkjoep i mange anledninger og da har det kosta 200-300 kr mer enn det står på nettet... ingen får det der for under 559 sikkert.. fotell meg hvis dere gjør det da... kansje elkjoep vinner bitrtelitt mere troverdighet Haha, det koster 299 gå ned og sjekk på elkjøp en gang til du! Dette er faktisk en gang jeg er fornøyd med elkjøp!
JCH6 Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 er bare juks... har dratt til elkjoep i mange anledninger og da har det kosta 200-300 kr mer enn det står på nettet... ingen får det der for under 559 sikkert.. fotell meg hvis dere gjør det da... kansje elkjoep vinner bitrtelitt mere troverdighet Se under spørsmål/svar på www.elkjop.no før du fyrer løs: Spørsmål: Prisen i er lavere på www.elkjop.no enn i min lokale butikk. Hva skal jeg betale? Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen.
GA Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Spaceworld vinterbro kommer ikke til å ta 499... hehe. 279,- så langt lageret rekker... hørte det i dag.
Dʋgɢtung Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Se under spørsmål/svar på www.elkjop.no før du fyrer løs: Spørsmål: Prisen i er lavere på www.elkjop.no enn i min lokale butikk. Hva skal jeg betale? Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen. Jepp, og det stemmer faktisk også. Jeg får lønning i morgen, flytter på søndag, og begynner på studenttilværelsen på mandag...får dimmepenger og studielån+++ 299 kroner virker ikke så mye da, og da kan jeg skryte av å ha Doom III, samtidig som jeg kan kose meg med et kongespill...Spørs nok om jeg ikke må gå til innkjøp her ja... FØR Half-Life 2 til og med... *føle seg happy*
Josten Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Typisk at det koster 299 nå som jeg har forhåndsbestilt det på ebgames til 499. Får riktignok plakat og t-skjorte da, men litt mye med 200kr for det. Har dog bare betalt 50kr foreløpig, så kan eventuelt kanskje droppe å kjøpe det der. Har jo dessuten fått plakaten. 150kr for en skjorte? noen som har en allerede og vet om den er noe fet?
Kilko Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg var nettopp Elkjøp ca. kl 19.30 i dag, de hadde 11 kopier av DOOM III i hyllene!!! DEILIG!!!! Var merket med rød prislapp: Kr 299 Så deilig seglet, var forresten sånn pappcover, sånn som Max Payne 2. Men det var deilig å se. Jeg tror de må ha lagt de ut rett før jeg kom. Dessverre hadde jeg ingen penger der og da, men fikk lagt av en kopi til i morgen ^_ ^
xelent Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Spaceworld vinterbro kommer ikke til å ta 499... hehe. 279,- så langt lageret rekker... hørte det i dag. Arg, på spaceworld i hamar kommer de til og ta full-pris for det. Altså 499kr sa hu dama :/
Dʋgɢtung Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Sånn er det på Spaceworld her i Drammen også. De overpriser alt som er av spill, så jeg skjønner ikke at de får solgt noen spill i det hele tatt
SaReX Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Typisk at det koster 299 nå som jeg har forhåndsbestilt det på ebgames til 499. Får riktignok plakat og t-skjorte da, men litt mye med 200kr for det. Har dog bare betalt 50kr foreløpig, så kan eventuelt kanskje droppe å kjøpe det der. Har jo dessuten fått plakaten. 150kr for en skjorte? noen som har en allerede og vet om den er noe fet? Hahaha :!: Doom 3 T-Shirt?
JCH6 Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Snakket med Elkjøp på Lørenskog i går, de hadde fått inn spillene, og sendte de ut i dag (torsdag) til de som hadde bestilt på internett... dvs han fyren i butikken påstod at spillet skulle være i postkassa på fredag (19,- i porto hvis det sendes som brev) :-) Kjempebra av Elkjøp. Spillet lå i kassa i dag. Yees!!
tante_olga Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Spaceworld på Vinterbro (Ås) selger DOOM3 for 295.-. De hadde mange spill igjen.
Bleelekwwl Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Da har jeg kjøpt Doom3 på Elkjøp!! Etter SÅ utrolig mange år er spillet endelig i mine hender!! Det er uvirkelig!! Nå kommer jeg til å være borte et par dager!! :D:D
Saftis Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Spaceworld vinterbro kommer ikke til å ta 499... hehe. 279,- så langt lageret rekker... hørte det i dag. Arg, på spaceworld i hamar kommer de til og ta full-pris for det. Altså 499kr sa hu dama :/ Konfronter de med prisgarantien på nettsidene, hvis det ikke fungerer sender du mail/brev til elkjøps hovedkvarter. Da får de seg nok en smekk. Hater å bli ekspedert i elektro-butikker av gamle kjerringer som ikke har peil Fikk en gang en herlig forklaring på hvorfor 100Hz på tv betydde at det hadde høyere oppløsning enn ett med 50Hz, med beskjeden "du må ikke komme her og fortelle meg som har jobbet med tv i 40 år hva som er hva, gutten min".
Alastor Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Spaceworld vinterbro kommer ikke til å ta 499... hehe. 279,- så langt lageret rekker... hørte det i dag. Arg, på spaceworld i hamar kommer de til og ta full-pris for det. Altså 499kr sa hu dama :/ Konfronter de med prisgarantien på nettsidene, hvis det ikke fungerer sender du mail/brev til elkjøps hovedkvarter. Da får de seg nok en smekk. Hater å bli ekspedert i elektro-butikker av gamle kjerringer som ikke har peil Fikk en gang en herlig forklaring på hvorfor 100Hz på tv betydde at det hadde høyere oppløsning enn ett med 50Hz, med beskjeden "du må ikke komme her og fortelle meg som har jobbet med tv i 40 år hva som er hva, gutten min". Spaceworld i hamar er ikke elkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå