Gå til innhold

Perspectives V2 Prototype


Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg holdt på en stund med denne siden og nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke ser om ting er bra eller dårlig lengre. Det er her dere kommer inn;)

 

OK, jeg er klar over en del ting som skal omgjøres, men det er greit om dere har ideer til hvordan det skal se ut:

1. Kanskje litt lang loading-tid i starten..

2. Liten pixel font, jeg vet at mange ikke liker den, men det gjør jeg! heh

3. Kanskje noen tomrom under teksten enkelte steder... er ikke sikker på hva jeg skal ha der...

 

Det er vel egentlig det. Synspunkter på ALT er velkommen. Jeg vil gjøre dette så bra som mulig;)

 

LINK: http://www.danielkinn.net

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay! Sweet!

 

- Litt høy, kanskje? Fikk scroll i 1280x1024.

- Splash? Jaja.. kunne kanskje gjort "enter"-knappen større! :)

- Loading når du har trykket et menyvalg kommer kanskje litt seint.. Trodde det ikke var noe innhold på de andre kategoriene først.

 

 

Fy katten! Kanskje det smootheste og BY FAR stiligste jeg har sett på lenge! Det her tok kaka altså.. Et arbeid du virkelig kan være stolt av! :dribble:

 

Finner ikke ord.. Er virkelig imponert. :)

Lenke til kommentar

Først og fremst så ser man at du har jobbet en del med Websiden, Gratulerer!

Mulig at det er min maskin som begynner å bli litt for gammel, men siden "hakket" faktisk litt.

Teksten burde du absolutt forstørre i hvert fall med en pixel (jeg greide bare nesten å lese den(vet du har nevnt det))

 

Det er alltid morsomt å la brukeren bestemme litt av designet selv, men du burde gjøre mer ut av det.

 

Fargetonene blir også litt mye av det samme.

 

Lykke til videre.

 

REG: LoadMovie rule the world!

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar
"I am" ikke "I are" under Profile -> Myself ;)

Auch... takk Klette..hehe [fixing that]

 

Takk så langt folkens. Hmm det med loadingen visste jeg ikke. Jeg skal se litt på det og. Grunnen til at den kan hakke litt hos noen er vel kanskje hvis du legger på snø på site modes.. Ser ut som den krever litt...

 

Når det kommer til fargevalg. Er litt enig at det blir mye likt, men er ikke helt sikker på hvor jeg skal forsterke eller endre fargene. Har tenkt en del på det faktisk.. forslag?

 

Å ja... mest Flash, Photoshop, Dreamweaver samt litt FreeHand til planlegging. Canon Ixus 400 og noen sider på nett har også vært til stor hjelp...heh

Lenke til kommentar
Det er alltid morsomt å la brukeren bestemme litt av designet selv, men du burde gjøre mer ut av det.

Tenker du på bakgrunner og effekter? sånn som jeg har laget i bunnen av siden (Site Mode). Jeg kunne jo alltids ha utviklet den enda mer, det er klart. Trenger kanskje å lastes inn separat....ehm

Lenke til kommentar

Tja den var veldig imponerende den ja. Du virker og fremstår seriøs ;)

 

1. Portfolioen er god, stilfull og oversiktlig. Et stort pluss når man skal drive butikk

 

2. Synes at enter seksjonen og siden generellt er litt for mye inspirert av 2advanced v3 expansions.

 

3. Hvit tekst med hvit glow går, hvis man ikke tar den for sterkt. Prøv med en annen tekstfarge. Enter knappen kunne vært litt tydeligere og fremstående.

 

4. Genial ide med den iframen. Bra, orginalt og oversiktlig!

 

Fin side det der, du er en designer jeg ville valgt om jeg ikke kunne ha gjort det selv ;)

Lenke til kommentar
2. Synes at enter seksjonen og siden generellt er litt for mye inspirert av 2advanced v3 expansions.

Ahh.. det skjærer mitt hjerte! heh... det er mulig du har rett, men det var ikke meningen.

 

Takk for mye bra kritikk Tready, jeg skal hvertfall gjøre om på enter knappen til å begynne med. ;)

Lenke til kommentar

Får si noe jeg også, da :)

 

Først av alt, dette er bare negativ kritikk, siden det meste andre er fint :thumbup:

 

- IMHO for brå/mørk/mye skygge på det venstre feltet. Dette feltet er kanskje litt for bredt også.

- Menyknappenes border ligger akkurat 1px under header (FF only?), og det syns jeg ikke funka.

- For mye outer glow på "Perspectives v2" i venstre 'header'?

- Og ja, den pikselfonten er liten på 1280*1024, og jeg tør ikke tenke på de med høyere oppløsning.

Lenke til kommentar

Stort sett det eneste jeg har å utsette på den der, er at det ikke er mulig å merke teksten. IMO er det et irritasjonsmoment, men det blir vel gjerne slik når man bruker flash.

 

Resten var sweet, spesielt det at menyen lå en pixel under header. Vet ikke om det er med vilje, men det var uansett pent.

 

:woot:

Lenke til kommentar

Dette var pent ja, syns ikke du skal endre på noe særlig. Kanskje gjøre den lyden du har ved mouseover i menyen litt lavere. Og det at en bugger i Opera 7.5 burde du klare å fikse.

Vil heller ikke si noe her fikk meg til å tenke på 2advaced.

 

Keep up the good work :)

Endret av harald_
Lenke til kommentar

Takk folkens, ser dette ut som en grei huskeliste da...?

 

-Lyden på mouseOver... enig. litt høy - takk harald_

-Buggen i Opera - mange påpekte det

-Teksten skal forstørres, dvs pixel fonten som er på alle knappene... skal se hvordan det ser ut med en hakke større versjon

-Skråstrekene - opacity change;) - takk arve

 

-Når det gjelder det med merking av tekst Purify, det er lett å ordne. Jeg kan godt gjøre det.. det er en fordel hvis man skal copy/paste ja... takk;)

 

Forresten, menyen skal ligge en pixel under...det var meninga;) glad NOEN var enig med meg og likte det:) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...