Gå til innhold

trenger ny mus.... den gamle er kjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg hadde en logitech cordles optikal mus som jeg syntes var kjempe HELT til den ble "sprø" :!:

noen som kan anbefale en bra gaming mus??? helst fra logitech for jeg har mest erfaring med de musene... har et tastatur fra før av som er trådløst. er ikke sikker ossen det er men det er fra logitech å er svart med noen hurtigtaster å slikt.

går det ann å koble andre trådløse ting til det tastaturet som samme kanal??? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmm... jeg har hørt veldig bra rykter om MX510 hm.. :hmm:

jeg går for en MX510 mus siden jeg kjenner en kammerat som har en pluss at det er kult desing på den å

takk for alle svar!!

HW.NO gir svar på alt(forum gutta) :w00t:

EDIT: bør jeg kjøpe et nytt tastatur å siden jeg har merka at det jeg har nå ikke henger mer noen ganger noen som kan anbefale et bra tastatur til gaming/LAN å slikt?

Endret av Freak627
Skrevet
hmm... jeg har hørt veldig bra rykter om MX510 hm.. :hmm:

jeg går for en MX510 mus siden jeg kjenner en kammerat som har en pluss at det er kult desing på den å

takk for alle svar!!

HW.NO gir svar på alt(forum gutta) :w00t:

EDIT: bør jeg kjøpe et nytt tastatur å siden jeg har merka at det jeg har nå ikke henger mer noen ganger noen som kan anbefale et bra tastatur til gaming/LAN å slikt?

Dette er et bra og rimelig tastatur til spilling.

Skrevet
mja tastaturet så litt kjedelig i desing men... er ikke logitech,s internet navigator SE ganske bra??? morra mi harn å den er drit kul pluss at den er rask å lydløse taster. den jeg har nå bråker som f....
Skrevet
er ikke logitech,s internet navigator SE ganske bra??? morra mi harn å den er drit kul pluss at den er rask å lydløse taster.

Lydløse taster? I think not.

Har det selv. Men for all del, det anbefales.

Skrevet
mja tastaturet så litt kjedelig i desing men... er ikke logitech,s internet navigator SE ganske bra??? morra mi harn å den er drit kul pluss at den er rask å lydløse taster. den jeg har nå bråker som f....

Er det tastaturet jeg sitter med nå. Klarte ikke å finne det på noen webshop :p . Men det er et veldig godt tastatur som du sier.

Skrevet

Til spilling vil jeg anbefale MX300 :D

Jeg har den selv, og den er utrooolig god til spilling, bl.a. pga den lille størrelsen og at den takler raske bevegelser meget godt.

Har også en del kamerater med samme musa, og de er også storfornøyd med den.

Skrevet
mx510 og intellimouse 4

Hvilken er best å holde i?

Hvordan er knappeplasseringen på dem?

Smak og behag.

Det er alt det handler om, nesten uansett hvilken mus du skal ha.

Skrevet (endret)
mx510 og intellimouse 4

Hvilken er best å holde i?

Hvordan er knappeplasseringen på dem?

Smak og behag.

Det er alt det handler om, nesten uansett hvilken mus du skal ha.

Pappa har mx500 på sin bærbare, men synes min intellimouse 4 er mye bedre :love:

Edit: Men mx500/10 er ikke dårlige de heller ;)

Endret av TheDarkListener
Skrevet

Bare sånn til opplysning så er nok logitec sine trådløse mus og tastatur meget strømkrevende. vil anbefale Creative.

Creative Wireless 6000 eller 8000.

Du slipper å tenke batteri rett å slett.

Skrevet

mx 510 er utdatert og for gammel

nå er det ikke optisk men laser som gjelder

hva logitech mx-1000

ny mx-700 med skroll begge veier og batterimåler

:dribble::dribble::dribble: og venter i spenning til 1 sep

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...