.tomf Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 jeg og noen venner krangler mye om det der,hvordan reign i reign of chaos uttales. jeg er helt sikker at det uttales samma som rain(på engelsk seff). men kompisene mine mener det uttales samma som region(english seff). jeg har rett!det er jeg _HELT_ sikker på.eller har jeg det
Zeph Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Rein of Keios Ikkje som region, men som rain...ikkje akkurat rain da men
.tomf Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 pokker dere svarer kjapt trodde ikke dere skulle svare kvart på tre på natta.fem minutter etter jeg laget topicen. uansett,det var det jeg sa,JEG hadde rett. zeph:rain på engelsk høres akkurat ut som rein på norsk,som jeg tror du tenkte på.
havfal Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Det utales rein, medievh sier det i introvideoen Endret 10. august 2004 av Imposter
Ol'H Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 rein som i trine.... verste som fins er folk uten engelsk kunnskaper som skal være så jævli sta! har sluttet og rette på folk som utaler f.eks tomb raider feil.
.tomf Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 når det gjelder minimale forskjeller ja,men forskjellen på rain og region er ganske stor!
Dux ducis Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Haha.. Er faktisk en hel haug rundt meg som sier region of chaos Så retter jeg på de, 5 min senere er det Region of chaos igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå